Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. birželio 29 d., pirmadienis

Mano pirmoji pažintis su MARY KAY kosmetika



Praeitą savaitę mano draugė nusitempė mane į Mary Kay seminarą. Jūs tikriausiai girdėjote apie tokius rengiamus seminarus, kuriuose galima išbandyti jų siūlomą produkciją bei esant norui ją įsigyti. Prisipažinsiu anksčiau nebuvau naudojusi jokios kosmetikos iš šios firmos ir galvojau, kad nieko gero ten nėra. Aplamai supratau, kad niekada nereikia nusistatyti prieš vieną ar kitą kosmetiką, nes kiekvienoje kosmetikos firmoje yra kažkokių nelabai vykusių ir labai gerų produktų. Na galvoju nueisiu..




Aš labai nemėgstu kai yra brukama ką nors įsigyti per prievartą, o, žinokit, tikrai pasitaiko, tačiau čia nebuvo nieko panašaus gal dėl to , kad papuoliau pas gerą konsultantę (gal reikėtų vadinti vyr. direktore Roberta Kazilioniene, tačiau tą dieną jį buvo konsultantės vaidmenyje). Labai graži ir energinga moteris. Atėjo nemažai merginų norinčių sužinoti makiažo paslapčių. Tema susitikimo buvo dekoratyvinė kosmetika, todėl apie ją ir kalbėjome.





Buvo pristatytos visos naujovės ir jau ilgą laiką esantys produktai, o kadangi aš ne bum bum apie šią kosmetiką man informacijos buvo gana daug , kad net galva perkaito. Pateikiu produktų nuotraukas apie , kuriuos diskutavome ir , kurios buvo pristatytos.







Visos merginos galėjo pasidaryti sau makiažą iš pristatomų produktų. Štai kelios iš jų, kurios atliko mano manymu gražausią makiažą.



 Mane sudomino keli produktai, kuriuos palankesnėm sąlygom galėjau įsigyti bei kai ką gavau dovanų.

Makiažo pagrindas su filtru spf 15
Skystas šviesinantis toninis kremas TimeWise
Skystas matinis makiažo pagrindas TimeWise
Akių šešėliai
Lūpų blizgesys


Jau spėjau išbandyti kai kuriuos produktus todėl greitu metu paskelbsiu jų apžvalgas. Jau dabar galiu išduoti, kad lūpų dažai nerealūs, šešėliai ir makiažo pagrindas tobuli... Bet apie viską plačiau visai netrukus.:))) Užsirašiau trečiadieniui į dar vieną jų rengiamą seminarą , tačiau jis jau bus apie odos priežiūrą. Labai laukiu ir būtinai parašysiu apžvalgą. Bučkiai :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą