Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. liepos 27 d., pirmadienis

Buk Skydance nagų lakas bei lipdukai nagams





Jau senokai nelakavau nagų ir vėl užsimaniau ryškių spalvų. :) Mane pasiekė Buk nagų lakai iš kurių labiausiai akį patraukė būtent šis Skydance 14. Tikriausiai dėl visko kalta nereali mėtinė spalva , kurią taip norėjau įsigyti..





Pats buteliukas stiklinis, su matiniu dangteliu. Tūris 10 ml , kaina apie 1,73 eur, konsistencija gan tiršta, teptukas plonas. Ganėtinai lengvai pasidariau manikiūrą, lakas gerai dengėsi. Nusilakavus nagai atrodo kaip su geliniu lakavimu , o mėtine spalva tiesiog negaliu atsidžiaugti. Tiesa, jei esate mėgėjos tokių nagų lakų kaip ANNY, tikrai nesitikėkite labai ilgo išsilaikymo nors lakas laikosi tikrai neblogai (siūlau naudoti viršutinį apsauginį sluoksnį). Tokiu atveju  prailginsite lako gerą išvaizdą.




Iš tikrųjų buvau blogesnės nuomonės apie šiuos lakus, tačiau kai išbandžiau šį supratau, kad ir tarp pigesnių nagų lakų galima atrasti perliukų. BUK nagų lakai yra visoms prieinami, spalvos gražios, kaina nėra didelė, tad kodėl gi ne?:) Dar kartą pasikartosiu, kad man be galo patiko ši spalva, ji labai vasariška ir žaisminga.






Taip pat išbandžiau nagų lipdukus povo plunksnas, kurie mane itin sužavėjo. Labai paprasta naudoti, akimirksniu padailina ir paįvairina mūsų nagučius.



Viską apibendrinant galiu pasakyti, kad namuose galima pasidaryti ne ką prastesnį manikiūrą. Aš susilaukiau daug pagirų dėl puikios spalvos ir labai dailaus papuošimo. Merginos galvojo jog man buvo atliktas gelinis lakavimas. :) Na, manau tikrai verta išbandyti jei ir jūs ilgai ieškojote būtent tokio atspalvio kaip ir aš.:)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą