Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. liepos 7 d., antradienis

Energizuojantis naktinis kremas iš SOTHYS




SOTHYS, viena žymiausių pasaulyje profesionalios kosmetikos firmų, buvo įkurta 1946 m.

Nuo pat įsikūrimo SOTHYS kompanija savo produktus gamino išskirtinai profesionalių kosmetikių sektoriui. SOTHYS įkūrė 15 tūkstančių salonų 100 šalių. Visi jie garsėja ypatingomis procedūromis, atliekamomis naudojantis naujausiomis technologijomis, derinamomis su išskirtine Rytų ir Vakarų masažo technika „Digi-esthetique®”, besiremiančia veido ir kūno priežiūros metodika. Geriausia mokslinių tyrimų ir naujų produktų kūrimo SOTHYS laboratorija nuolat tiria produkcijos poveikį, taip užtikrindama nepriekaištingą kosmetikos gaminių kokybę. Bendrovei SOTHYS suteiktas kokybės vadybos sertifikatas ISO 9001.

Produkcijos asortimente – linijos, skirtos veido bei kūno priežiūrai (moterims ir vyrams), depiliacijai, aromaterapijai, dekoratyvinė kosmetika, aksesuarai.

SOTHYS nuolat siūlo naujus sprendimus besikeičiančiame grožio pasaulyje. SOTHYS yra šeimos verslas, kuris puoselėja kokybę ir meistriškumo tradiciją, paremtą žmogaus vertybėmis.


Ištikrųjų mano pažintis su SOTHYS prasidėjo nuo to , kad visai greitai bus mano vestuvės, o aš ieškojau gerų priemonių , kurios per trumpą laiką sutvarkytų mano veiduką, paruoštų jį vestuvėms, kad atrodyčiau žvali , o veidukas spindintis.

Apie SOTHYS girdėjau daug gerų žodžių ir atsiliepimų, todėl savo sėkmę nutariau bandyti būtent ten. Įsigyjau kelias priemones, kurias kelių dienų bėgyje būtinai aprašysiu, na, o šiandien norėčiau jums papasakoti apie Energizuojantį naktinį veido kremą, kurį gavau dovanų.



Mano turima pakuotė nėra įprasto dydžio, tai sample size, tačiau 15 ml yra tikrai daug. Esu naudojus naktinį serumą iš Artdeco, kuris taip pat sutvarko per naktį veiduką, tačiau šita priemonė iš SOTHYS tikra bomba ir Artdeco nė iš tolo neprilygta šiam naktiniam kremui.

Pilno dydžio pakuotė atrodo štai taip




Šio turimo kremo paskirtis atstatyti odą per naktį. Tinka visiems bet kokio amžiaus odos tipams. Ryte veido oda atrodo pailsėjusi, labiau švyti. Visus pažadus gamintojas išpildė su kaupu. Aš esu labai nustebusi šios priemonės veiksmingumu. Prisipažinsiu, tikrai nesitikėjau ant tiek gero ir greito poveikio. Šis kremas mane nustebino, o ,patikėkite, mane nustebinti yra gana sudėtinga.



Kremas be galo skaniai ir prabangiai kvepia, tekstūra šilkinė, atskilėlus ryte oda atrodo atsigavusi, lygi, odos spalva vientisesnė, sudrėkinta, švytinti. Galiu drąsiai sakyti, kad šis kremas yra mano metų atradimas ir aš būtinai įsigysiu pilną jo pakuotę. Nei vienas anksčiau bandytas naktinis kremas neprilygsta šiam.


SOTHYS energizuojančio kremo sudėtyje yra man nelabai girdėto sibiro ženšenio. Aš pasidomėjau kas tai yra ir kokia jo nauda odai, todėl pateikiu detalesnę informaciją ir apie jį.

Sibiro ženšenis (Panax Ginseng Sibirian) - dažnai naudojamas gydant infekcijas bei kitas ligas, taipogi jis gerina išorinę odos būklę.
Keli faktai apie sibiro ženšenį:

SIBIRO ŽENŠENIS
Stimuliuoja, tonizuoja bei gerina kraujotaką
Reguliuoja odos vandens, druskų bei baltymų balansą
Gydo odą ir naikina bakterijas
Intensyvina medžiagų apykaitą
Stimuliuoja deguonies patekimą, bei ląstelių veiklą
Nukenksmina laisvuosius radikalus
Pagreitina regeneracinius procesus epidermio ląstelėse
Didina pasipriešinimą stresui

Puikios veikliosios savybės dar labiau mane pradžiugino.:) Negaliu atsidžiaugti šiuo kremu. Moterims , vertinančioms kokybę, be galo rekomenduoju jį išbandyti. Manau nekeisite į jokį kitą. :) Na, o aš ir toliau naudosiu šį kremuką, kad atrodyčiau pati gražiausia vestuvių dieną. :)

Naudojimas:
Tepti vakare visą veidą ir kaklą, vengiant akių vokų. Puikiai tinka, odą patepus intrensyviu serumu. Galima naudoti su kitais balansuojančiais kremais.

Daugiau informacijos apie SOTHYS produktus rasite čia:



Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi asmeniškai patikusių produktų rekomendacijomis.

3 komentarai:

  1. Nerealiai geras sitas kremas. Ir as turiu :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš irgi isigyjau, labai patenkinta! gaila kad anksčiau apie šį naktinį kremą nežinojau.

    :)

    AtsakytiPanaikinti