Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 15 d., šeštadienis

Air Wick Namų kvapai



Aš esu tikra žvakių ir oro gaiviklių maniakė. :) Galiu juos pirkti ir pirkti ir man vistiek jų bus ne gana.  O jei dar kur nuolaida ar akcijos tai viskas... Nušluoju lentynas...Manau, kad namai turi kvepėti skaniais aromatais, o ne skleisti nemalonius kvapus, todėl su malonumu naudoju šiuos Air Wick automatinius oro gaiviklius, kurie beprotiškai skaniai kvepia.


Kaip žinote, tokie oro gaivikliai yra tikrai ne natūralūs ir juos pastoviai laikyti įjungtus nereikėtų, nes visgi tai dirbtinis produktas, tačiau progoms prieš ateinant svečiams ar tiesiog pamaloninti nosytę kartais galima. Aš nerekomenduočiau naudoti tokius produktus jei turite mažus vaikus, visgi jaunam organizmui nereikėtų kvėpuoti tokiais dalykėliais. :) 



Na, o kadangi aš esu suaugusi mergaitė su didžiausiu malonumu juos naudoju. Mano mėgstamiausi kvapai yra saldūs:

"Vanilės"
"Mamos kepiniai"

Mamos kepiniai labai man primena šeimos susibūrimus, kai visi susėda prie stalo valgo skanius valgius ir skanauja ką tik iškeptą obuolių pyragą. Kvapas primena Kūčias ar Kalėdas, keptų kriaušių, pyrago, vanilės aromatai. Tokia gryna nostalgija mane užplūdo...:) O vanilės kvapas pats savaime labai malonus ir mėgiamas. Nežinau kodėl dabar pasirinkau tokius Kalėdinius kvapus, o ne vasariškus ir gaivius..Gal todėl , kad pasiilgau imbierinių sausainių, karšto šokolado ir šventinės nuotaikos? :)) Turbūt taip ir bus...




Turiu baltą stovą į kurį reikia įdėti pasirinktą kvapiklį. Air Wick Fresh Matic automatiškai paskleidžia namus užliejančio aromato gūsius ir sukuria nepakartojamą nuotaiką. Galite pasirinkti vieną iš 3 aromato intensyvumo rėžimų (aš dažniausiai nusistatau mažiausią režimą ir to man pilnai pakanka). Naujas grakštus dizainas puikiai dera įvairiose namų ar biuro vietose. Prietaisas veikia su baterijomis, jos pridedamos, todėl yra patogu pastatyti bet kurioje namų vietoje. Be to svarbu paminėti, kad labai taupiai naudojasi. Būtinai kai baigsis šie kvapai nusipirksiu ir kitų kvapų pabandymams. :) O jus ar naudojate kokius nors kvapus namams? Gal ką galite parekomenduoti?:)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą