Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 26 d., trečiadienis

ATTIRANCE KŪNO JOGURTAS



Esu naudojusi labai daug priemonių skirtų kūno odos priežiūrai. Tarp jų buvo ir šveitikliai, ir kremai, ir losjonai, ir pieneliai, na, bet jogurto dar neteko bandyti. Taip.. taip.. JOGURTO.. Šiandien jums papasakosiu kuo skiriasi paprastas kūno kremas nuo kūno jogurto. Tik nesugalvokite, jo valgyti..:)) To tikrai daryti nereikia, nors kvapas taip ir vilioja.. nors tu ką. Kvepia gardžiais melionais, gaiviai ir kartu saldžiai. Aš be galo nustebau pamačiusi tokį pavadinimą- Kūno jogurtas. Iš karto pagalvojau , kad man žūt būt reikia išbandyti šį produktą.
ATTIRANCE yra natūrali, kokybiška ir žinoma visame pasaulyje kosmetika, siekianti užtikrinti fizinę ir emocinę darną, padedančią susikurti komfortabilumo jauseną. ATTIRANCE kosmetikoje naudojamos tik aukščiausios kokybės natūralios medžiagos, kurios gaunamos iš motinos gamtos. 


Unikalus natūralių ingredientų kompleksas kreminis jogurtas su saldžiu melionu jūsų odai suteiks šilko švelnumo . Į sudėtį įeinantys avokado aliejus atstato odos sausumą ir sveiką visavertį drėkinimą. Melionų kvapas atgaivina ir pažadina prisiminimus apie saulėtas ilgas vasaros dienas. Visų tipų odai .




Jogurto dėžutė yra gan įprastos išvaizdos, tačiau neprasta. Man labai patiko metalinis dangtelis, kuris labai sandariai uždaro patį produktą ir apsaugo nuo išorinio poveikio. Dėžutė ryški- salotinė, tūris 100ml, kvapas neapsakomai gardus- meliono.

Aš dažniausiai priemones renkuosi pagal kvapą, nes aš negaliu naudoti priemonės, kuri skleidžia man nepatinkantį ir erzinantį kvapą. Visgi  priemonė mums turi patikti ne tik savo veiksmingumu, bet ir puikiu kvapu. Galų gale, tikrai turime iš ko rinktis, tai kodėl gi nepasirinkus ir natūralaus produkto su nuostabiu kvapu. Šios priemonės konsistencija be galo primena jogurto konsistenciją. Dabar suprantu kodėl jis taip pavadintas. :) Į odą susigėrė labai greitai, oda tapo aksomine, kvepiančia, pamaitinta. 



Žinokite, esu ant tiek sužavėta šiuo produktu, kad jau spėjau sunaudoti didžiąją dalį šio jogurto. Skiriu šiai priemonei 10 balų. Tai tikrai vienas iš geriausių mano bandytų kūno kremų-losjonų, tik su kitokia tekstūra - jogurto skystumo. Ar rekomenduoju? Vienareikšmiškai taip. Kaina nėra didelė - apie 10 eur , priemonė taupiai naudojasi , nes yra skystesnė nei kremas. Kremai būna gan sunkios konsistencijos, lėtai įsigeria į odą. Todėl aš mieliau renkuosi lengvesnės tekstūros priemones. Dar kartą pasikartosiu - tobulas aromatas.. Meliono kvapai dažnai būna labai aitrūs, tačiau šis labai rafinuotas, prabangus ir gaivus.



Įdomu ar visos ATTIRANCE priemonės taip skaniai kvepia.. Turiu dar kelis produktus šio prekės ženklo,  tikiuosi jie bus tokie pat nerealūs kaip ir šis. ;)

Šį kūno jogurtą galite įsigyti čia:


Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą