Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 30 d., sekmadienis

"Batiste" Sausas šampūnas (Original, XXL Volume, Tropical)



Sveikos, mielosios. Sekmadienio skaitiniams jums siūlau įrašą apie Batiste sausus šampūnus, kurie jau spėjo užkariauti ir Lietuvos lentynas.


Kompanijos „Batiste” sausi šampūnai Didžiojoje Britanijoje pripažinti Nr. 1 tarp sausų šampūnų!

Sausi šampūnai yra puiki išeitis tais gyvenimo atvejais, kai nėra laiko palįsti po dušu, atgaivinti savo plaukus, tačiau trokštate atrodyti nepriekaištingai. Ir šios gudrybės niekas net nepastebės! Naudokite „Batiste”, jei vėluojate į darbą, vakare bėgate tiesiai į vakarėlį, po sporto klubo ar bet kada kitą kartą, kai neturite galimybės išsiplauti plaukų. Tai puikus pasirinkimas visiems, gyvenantiems aktyvų gyvenimą! Taip teigia Batiste prekės ženklo atstovai. Po tokių, daug žadančių žodžių, kyla daugybė klausimų, iš kurių svarbiausias - Ar jie tikrai tokie veiksmingi?



Aš esu išbandžiusi nemažai sausų šampūnų plaukams ( tarp kurių yra Gosh, Kardashian ir kiti.. ), todėl turiu ką palyginti. Batiste priemonės nėra brangios, kvapai malonūs, o poveikis tikrai geras. Aš išbandžiau tris skirtingus Batiste šampūnus: Original, XXL Volume ir Tropical.

Kaip naudoti





„Batiste Original” - kultinis produktas, pradėtas gaminti dar aštuntajame dešimtmetyje! Tai geriausias pasirinkimas greitam šukuosenos patobulinimui. Jis sugeria riebalus nuo galvos odos ir plaukų paviršiaus, juos atgaivina, suteikia švaraus žvilgesio. Procedūra atliekama be vandens. Keletas papurškimų – tai viskas, ko reikia norint atgaivinti plaukus tarp jų trinkimų ir išlaikyti nepriekaištingą išvaizdą. Ko daugiau gali norėti šiuolaikinis žmogus?


„Batiste XXL Volume” sausas šampūnas plaukams suteiks purumo ir apimties. Šampūnas specialiai skirtas atgaivinti plonus plaukus: sugers riebalus ir pakels plaukų šaknis. Džiaukis neįtikėtina plaukų apimtimi vos per kelias minutes. Procedūra atliekama be vandens.


„Batiste Tropical” - lengvas tropiniais vaisiais kvepiantis sausas šampūnas moterims. Puikiai sugeria riebalus nuo galvos odos ir plaukų paviršiaus, juos atgaivina, suteikia švaraus žvilgesio. Procedūra atliekama be vandens.



Visų pirma, norėčiau pagirti Batiste prekės ženklo kūrėjus, dėl labai taikliai pasirinkto žaismingo dizaino, kuris traukia akį ir šiuos sausus šampūnus plaukams galima pamatyti jau iš tolo. Jis yra labai mergaitiško ir ryškaus dizaino. Batiste nuolat plečia prekių asortimentą, tai ypač svarbu norit, kad vartotojai įsidėmėtų prekės ženklą ir dar labiau ir užkariautų pirkėjų simpatijas.



Pradėkime nuo to , kad įprastą plaukų šampūną jokiais būdais negalima pakeisti šiuo sausu šampūnu ir jis neturėtų būti įprasto šampūno pakaitalu, kadangi jis yra skirtas tik ekstra atvejams, kai nėra jokios galimybės išsiplauti galvą ir, kai jūsų plaukai atrodo tragiškai (Puikus pavyzdys gali būti multivitaminai. Jais negalima pakeisti įprasto maisto , tačiau jie papildo mūsų racioną svarbiais mikroelementais. Taip ir su šiuo sausu šampūnu. Jis yra kaip papildoma plaukų priežiūros priemonė. ). Tokiems gyvenimo atvejams, šis šampūnas tinka idealiai, nes atskuba į pagalbą pirmas ir puikiai susitvarko su užduotimi. Dar vienas didelis šio šampūno pliusas - kelioninio (50ml, kaina ~ 1,99) ir didelio (200ml, kaina ~ 4,99) dydžio šampūno pakuotės. Kelioninio dydžio pakuotė yra didelis išsigelbėjimas keliaujantiems, nes iš savo patirties žinau, kad tikrai ne visada pavyksta susitvarkyti plaukučius, o rankinėje įmestas sausas šampūnas - idealus sprendimas. Kaip ir minėjau, išbandžiau tris Batiste sausus šampūnus plaukams.




Pats pirmasis "Batiste Original" sausas šampūnas - stipriausias savo veiksmingumu. Jis geriausiai susitvarko su net labai riebiais plaukais. Iš tikrųjų, padariau eksperimentą ir užpurškiau ant labai riebaluotų plaukų, kad pamatyti, ar tikrai jis yra toks veiksmingas, ir rezultatas mane labai nudžiugino , nes riebumo  jausmas dingo ir plaukai atrodė puikiai.



Antrasis mano išbandytasis buvo "Batiste XXL Volume" , kurio kvapas man patiko daug labiau nei pirmojo ir šio šampūno versija man tiko labiausiai. Jis gerai susitvarkė su riebumu, suteikė apimties ir purumo. Kadangi mano plaukai yra gan ploti ir glotnūs, papildomo purumo tikrai norisi, o šis sausas šampūnas jo suteikė pakankamai.


Na ir trečiasis "Batiste Tropical" , kuris išsiskiria savo egzotiniais kvapais. Aš turiu mažą buteliuką, todėl jį visada nešiojuosi su savimi rankinėje.


Kadangi esu rudaplaukė, išbandžiau dar ir rudiems plaukams skirtą sausą šampūną "Batiste Dark & Deep brown", kuris man visiškai nepatiko. Aš esu mėgėja dienos eigoje liesti savo plaukus ir ką jūs galvojate.. ? Mano rankos ir panagės buvo juodos...Be to, buvau su šviesiais drabužiais ant kurių atsirado tamsūs taškeliai nuo šampūno. Todėl mano patirtis, būtent su šiuo šampūnu , buvo nesėkminga ir jo tikrai nerekomenduoju. Verčiau pasirinkite įprastą "Batiste Original ar XXL Volume", kuris tikrai turėtų patikti.:) Šiuos sausus šampūnus galite įsigyti Douglas, Eurokos. 


Viską apibendrinant, sausi šampūnai niekuomet nepakeis tikro plaukų plovimo, tačiau tikrai pagelbės tais atvejais, kai jo labai reikia. Beje, sausi šampūnai gali sukelti niežulį, todėl jei turite labai jautrią galvos odą, nepatarčiau jų naudoti. Tikiuosi jums buvo naudinga ir įdomu skaityti. Gražaus likusios sekmadienio.:)

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

3 komentarai:

  1. Labai informatyvi apžvalga. Sutinku su viskuo kas buvo pasakyta. Man taip pat nepatiko tas rudiem plaukam skirtas šampūnas, o xxl volume super.:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū labai.:) Nelabai vykęs tas rudiems plaukams.:(

    AtsakytiPanaikinti
  3. labai labai patinka ir man Batiste sausi šampūnai! Turbūt didžiausias essential mano:)

    Violeta, http://blogbyvioleta.blogspot.lt/

    AtsakytiPanaikinti