Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

BOURJOIS 1 Seconde Nagų lakas



Labai mėgstu lakuotis nagučius, tačiau kaip ir daugelis nemėgstu ilgai laukti kol nudžius nagų lakas. Bourjois nagų lakas 1 Seconde idealus sprendimas.




Šis nagų lakas be galo greitai džiūsta, labai gražiai dengiasi , o jau šepetėlis tiesiog tobulas. Jis yra didelis, plokščias, beveik vienu brūkštelėjimu galima padengti visą nago plotą. Maniau, kad bus gan nepatogu, tačiau idealesnio šepetėlio dar neesu bandžiusi. Pati buteliuko forma ir kotelis labai patogus, spalva nereali. Šios serijos nagų lakų atspalvių yra labai daug ir kokie jie visi gražūs...




Aš buvau Anny nagų lakų gerbėja, tačiau po to, kai išbandžiau šį Bourjois nagų laką esu apstulbusi jo gera kokybe ir jis man pranoko Anny nagų lakus. Aš būtinai įsigysiu dar kelis atspalvius, nes spalvos nerealios , o ir laikosi puikiai. Nusilakavusi esu tik šiuo laku ir nenaudojau jokio viršutinio nagų lako. Nagučiai atrodo lyg su geliniu laku padengti. Tūris 9ml, jei neklystu numeriukas yra arba 23 arba 6001 , nes aiškios spalvos taip ir neradau.:)







Labai rekomenduoju šiuos 1 Second nagų lakus tikrai liksite labai patenkintos. :)

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi asmeniškai patikusių produktų rekomendacijomis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą