Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Max Factor Akių šešėliai "Smokey Eye" (+ Akių makiažas)





Džiaugiuosi turinti galimybę išbandyti bei apžvelgti naujuosius Max Factor akių šešėlius "Smokey Eye" (04 Luxe Lilacs).



Į šį rinkinuką įeina trys blizgios spalvos - alyvinio atspalvio (šviesi perlamutrinė, alyvinė ir tamsiai alyvinė), bei viena ruda spalva skirta antakiams. Iš tikrųjų, labai geras sprendimas buvo sujungti ir akių šešėlius, ir antakių pudrą į vieną rinkinį. Dauguma merginų mėgsta paryškinti savo antakius, todėl labai patogu rinktis mažus rinkinukus, kur yra ne tik šešėliai , bet ir priemonės antakiams. Šio rinkinuko pakuotė gan paprasta - plastmasinė, viduje yra teptukas šešėliams. Aš nesinaudoju tais teptukais, nes jie man atrodo visiškai nereikalingi ir prasti. Nežinau ar yra įmanoma gražiai padaryti akių makiažą su šiais teptukais, todėl aš naudoju savo- geros kokybės šepetėlius.






Man labai patiko spalvų gama, puikiai parinktos spalvos smokey makiažui. Spalvos gana pigmentuotos, gerai matomos ir ryškios, ant voko dengiasi gerai , tiesa, šešėliai mėgsta truputi pabyrėti. Antakių pudra taip pat gan ryški, tačiau labiau tiktų šviesesnėms merginoms, nes ant juodų plaukučių atrodys nekaip. Blakstienoms naudojau Max Factor Velvet Volume akių tušą, kuris yra nerealus, nes neapsunkina blakstienų. Laikėsi šešėliai gerai, saulės šviesoje gražiai blizga ir liejasi.





Viska apibendrinant, man tikrai patiko ši paletė. Spalvos nerealios, lengvai pritaikomos, kaina nėra didelė. Aš tikrai naudosiu šią paletę, ypač tiks rudeniop - su bordo spalvos lūpdažiu, ryškia alyvine rankine ir šiais šešėliais. :)))

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

1 komentaras:

  1. Labai graziai padazyta.:) Spalvos super ir as tokia turiu :)

    AtsakytiPanaikinti