Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 18 d., antradienis

Nerealusis Vestuvių albumas




Mano vestuvės jau praėjo, tačiau liko neišdildomi įspūdžiai ir emocijos. Kai labiau nuslūgs emocijos būtinai parašyti įrašą apie savo šventę- kas? kur? kada? už kiek? kokie rūpesčiai buvo? ir tt...O dabar noriu pasidalinti su jumis viena dovana , kurią gavau nuo mylimos mano vyro mamos tai - Vestuvių albumas.



Iš tikrųjų labai norėjau jį pati sau nusipirkti, bet kažkaip visai užmiršau apie jį per visus rūpestėlius ir nenusipirkau. Bet aš gi turiu nuostabią Anytą, kuri tikriausiai telepatiniais sugebėjimais numatė, kad man šis albumas turi patikti ir žinoma nupirko. :)) O jau kaip aš džiaugiausi !!! Vajej kaip mažas vaikas...:)))

Šis albumas yra labai neįprastas jame galima saugoti pačius brangiausius prisiminimus iš vestuvių dienos. Ką aš čia kalbu ir kalbu... geriau jums parodysiu kelis kadrus iš šios nuostabios knygos, kad galėtumėte suprasti apie ką aš čia taip aikčioju ir kalbu .:)) Jis labai kokybiškas, jame daug visokiausių priklijuotų bukletėlių. Žodžiu nerealiai mielas, dailus ir tikrai reikalingas.




















Nuotakos, jei dar svarstote ar pirkti ...tikrai pirkite nepasigailėsite, o aš po truputį pradedu pildyti saviškį. Turėsime labai gražų prisiminimą apie mūsų šventę:)) Jausmas nerealus.:))


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą