Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 24 d., pirmadienis

PUPA Kvapusis vanduo (+ Apsilankymas "Kosmada" parduotuvėje)



Sveikos, mano brangiosios. Savaitgalį lankiausi atsinaujinusioje "Kosmada" parduotuvėje Vilniuje, prekybos centre Akropolis. Parduotuvė pasitiko lankytojus atsinaujinusi, dar gražesnė ir įspūdingesnė. Mano akimis, atsinaujinimo jau tikrai reikėjo, kadangi Akropolyje mes, merginos, lankomės labai dažnai ir akims jau reikia kažkokių naujovių, nes ,pripažinkim, rutina ir tas pats vaizdas greitai pabosta. "Kosmada" naujovių mums tikrai nepagailėjo. Vizualiai man pasirodė, jog parduotuvė padidėjo , pašviesėjo, be to prekių išdėstymas labai vykęs.



Visą savaitgalį buvo galima nemokamai pasidaryti express makiažą su Make Up Factory kosmetika (aš labai skubėjau , todėl deja makiažo nepasidariau..:( ), tačiau nuolaidom pasinaudojau. :)))

Labiausiai mano dėmesį patraukė nagų lakų stendas... ANNY nagų lakai nerealūs, būtinai atkreipkite dėmesį.:)



Nuolaidos nuolaidos nuolaidos ... O kas gi jų nemėgsta?.. Jų tikrai rasite ir ne vieną. :))) Mano apsilankymas buvo tikrai vykęs, nes kai ką gavau išbandyti testavimui ir kai ką nusipirkau. 

Na, o šiandien norėčiau jums papasakoti apie PUPA Kvapnųjį vandenį kūnui.





Gaivaus aromato vanduo kūnui, kuris švelniai pakvepina odą. Naudokite po dušo , kad prailgintumėte SPA procedūros pojūtį arba bet kuriuo dienos metu. Akimirksniu susikursite geros savijautos pojūtį, dėl vertingų eterinių aliejų esančių sudėtyje.




Pradėkime nuo buteliuko. Viskas kas yra rožinės spalvos man tinka. :))) Buteliukas yra plastmasinis, patogus purškiamas dozatorius, 150ml. Šis gaivinantis, balansuojantis kvapnusis vanduo yra su Taičio Gardenijos ekstraktu. Būtent šia gėle ir kvepia. Iš tikrųjų labai įdomus kvapas, šiek tiek primena vyriškus kvepalus, gaivus, jaučiasi levandų ir eukalipto natos.





Šis kvapas labai patiko mano vyrui, todėl kai pasipurškiu visada sulaukiu jo dėmesio, nes matyt vyrų uoslei aromatas labai prie širdies. Taip pat į sudėtį įeina laimo ir apelsino eteriniai aliejai. Jei norite, kad aromatas išliktų ilgiau purkškite ties vidinėm riešų pusėm, smilkiniais, kaklu, po ausimis. Man kvapas laikėsi visą dieną, tad kokybė žinoma puiki.:) Kuo toliu tuo labiau PUPOS prekės ženklas tobulėja ir produktai tampa vis įdomesni ir geresni.


Šis PUPA Kvapnusis vanduo iš viso turi septynis skirtingus kvapus. Būtinai pauostykite ir išsirinkite sau patinkantį, o aš ir toliau mėgaujuosi jau turimu kvapu.:)

Šią priemonę galite rasti : http://www.e-kosmada.lt/ ir http://www.kristiana.lt/ parduotuvėse.

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

2 komentarai:

  1. Koks nerealus nagų lakas!! Kokia čia spalva?:)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O taip. :))) Nagų lakas fantastiškas. :))) Jau rytoj bus apžvalgėlė ir apie jį , o spalvytė 247.70 city walk.:))

      Panaikinti