Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugpjūčio 4 d., antradienis

Savo dizainu išsiskiriantys Libresse tamponai



Hey-hey, visi stilingieji žmonės!

Šiandien aš ruošiuosi jums pristatyti gana neįprastus produktus, apie kuriuos dažniausiai nekalbama bloguose – higieninius tamponus. Libresse pagaliau Lietuvos rinkai pristato modernius Libresse tamponus, kurie kaip ir ankstesni produktai išsiskiria savo gražiu dizainu (ar prisimenate aliuminio dėžutes, skirtas laikyti higieniniams paketams?). Šį kartą Libresse taip pat nenuvylė produkto dizainu.


Šioje serijoje yra devynios skirtingo dizaino dėžutės, kurios visos yra dekoruotos paslaptingo ir laukinio stiliaus raštais, taigi, jei dėžutė netyčia iškris iš jūsų kosmetinės – niekas neatspės, kas tai yra. Be spalvingo dizaino, Libresse sukūrė patogią pasukamą tampono atidarymo pakuotę. Jūs visi žinote, tas tamponų pakuotes, kurios įstringa visur kaip magnetas ir paverčia “procesą" dar labiau nepatogiu. Su šiomis naujomis atidarymo pakuotėmis jūs neturėsite ankstesnės problemos.

Kai Libresse atsiuntė man pirmąsias dėžutes pabandyti, buvau nusiteikusi skeptiškai, nes dažniausiai tokie produktai turi neišsiskiriantį dizainą. Tačiau, kai gavau šias, buvau daugiau nei nustebusi - norėčiau tiesiog dėvėti tokių raštų drabužius, ypač dabar, vasarą!

Dėžučių dizainą sukūrė žymi Britų mados dizainerė Sarah Arnett, kuri savo vaikystę praleido Afrikos gamtoje, taigi akivaizdu, iš kur ateina jos įkvėpimas menui. Prieš sukuriant dizainą Libresse tamponams, aš niekada negirdėjau apie Sarah Arnett, bet vėliau pradėjau ieškoti kitų jos darbų ir turiu pripažinti, - jos darbai yra būtent mano “arbatos puodelis”, nes man taip pat labai patinka gamta ir jos spalvos.

Aš niekada nebuvau didelė tamponų gerbėja, nors daug draugių pasakodavo, kaip patogu juos naudoti, tačiau man su jais nebuvo patogu. Bet kadangi šiuo metu vasara aš pradėjau juos mėgti!

Kaip įprasta yra trys skirtingi dydžiai ir kai palyginate kainą, Libresse tamponų kaina visai nesiskiria nuo kitų gamintojų. Rožinis dizainas yra Super dydžio, mėlynas – Normal dydžio ir geltonas – Mini dydžiui.


Geltonas – mini



Mėlynas –  normal



Rožinis – super



Aš negaliu atsakyti, kuris dizainas yra mano mėgiamiausias.  Iš pirmo žvilgsnio, sakyčiau geltonas, nes aš visiškai įsimylėjusi šią spalvą, bet tuo pačiu ir rožinis šaunus, tad paliksiu šį klausimą neatsakytą ir leisiu jums išsirinkti jūsų mėgiamiausią dizainą! :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą