Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 22 d., antradienis

Douglas Aquarelle Powder Daugiafunkciniai skaistalai veidui



Tikiuosi prisimenate mano pasakojimą apie Douglas dekoratyvinės kosmetikos naujoves. Aš gavau grožio dovanų dėžutė, kurioje slėpėsi keli produktai apie kuriuos aš jums dar būtinai papasakosiu. Na, o šiandien mano pasakojimas apie Douglas Aquarelle Powder Daugiafunkcinius skaistalus veidui, kurie iš karto patraukė mano dėmesį. :)

             

                                      



Tai daugiafunkciniai keturių spalvų skaistalai veidui, kurie paryškina veido kontūrą ir suteikią puikią spalvą.Net keturios spalvos bei tekstūros viename - ir jūsų veidas turės spindinčią bei gaivią išraišką!

Aš visuomet žiūri gan skeptiškai kai koks nors tinklas išleidžia savo produkciją. Tarkim Maxima, Rimi, Norfa, Optima linija turi išleidusi savo maisto liniją, Douglas, H&M ir tt turi išleidę savo kosmetikos liniją. Neslėpkime, juk retai perkame Optima linijos produktus, nes mes labiau pasitikime daug geriau žinomais prekių ženklais, nors ir kainų skirtumas labai ženkliai skiriasi. Noriu jus nuvilti, kad neretai palyginus žinomo prekės ženklo produktą su pigesniu prekės ženklo produktu, sudėtį rasime tokią pačią. Mes dažnai permokame ne už patį produktą ar jo kokybę, o už vardą. Todėl, kai pamačiau Douglas kosmetikos liniją tikrai neišsigandau ir buvau nusiteikusi labai optimistiškai. 



Į mano rankas pakliuvo Douglas Aquarelle Powder Daugiafunkciniai skaistalai veidui, kurie atrodo labai gražiai, spindintys auksiniai atspalviai visada traukė mano akį. :) Skaistalai yra keturių skirtingų spalvų, kuriomis galėsite ne tik suteikti veidui bronzinį įdegį, bet ir paryškinti veido kontūrą,  iššviesinti skruostikaulius ar tiesiog suteikti spindesio veidui. Labiausiai man patiko šviesiausias auksinis bei viršutinis bronzinis atspalvis (puikiai tiks šviesiaodėms), kadangi jie labiausiai iššviesina bei suteikia spindesio. Vakarui idealiai tiks- blizgėsite ir tviskėsite kaip karalienės. :) 


Su blykste
Apatinis bronzinis atspalvis yra truputį į oranžinį atspalvį, todėl jį patarčiau naudoti tamsiaodėms. Žinoma, geriausia visas spalvas miksuoti. :) Mane truputį nuvylė, kad nėra veidrodėlio, bei gan nemaža kaina ~ 17 eur. Tačiau žiūrint į tai , kad pudros kiekio yra tikrai daug 18 g, kaina atrodo protingesnė. :)  Be to, šviesiausią auksinę spalvą naudoju akių kampučiams iššviesinti.:) Tai dar vienas šio produkto pliusas.


Iš tikrųjų, man patiko ši priemonė, tačiau tik jums spręsti, ar šie Daugiafunkciniai skaistalai reikalingi jūsų kosmetinėje, ar ne. :)

Šią priemonę galite įsigyti Douglas parduotuvėse


Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą