Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 30 d., trečiadienis

Douglas Nagų lakas



Raudonas nagų lakas - tarsi klasika. Šio atspalvio mėgėjos jau iš tolo spinduliuoja pasitikėjimu savimi, moteriškumu bei elegancija. Raudona yra labai emociškai intensyvi spalva. Ji tapatinama su aistra, jausmingumu ir gyvenimo jėga, simbolizuoja meilę ir garbinimą. Šiandien testuojame Douglas raudoną nagų laką. :)





Naujieji Douglas nagų lakai skirti toms, kurios mėgsta keisti savo nagų spalvą taip pat dažnai, kaip ir drabužius.Dėl patentuotos nagų lakų sudėties nagai atrodys tarsi nulakuoti grožio salone, nes jie suteikia kerintį žvilgesį, tvirtai prilimpa ir nesilupa, be to, lygiau pasklinda, todėl nesusidaro ruoželių.

Talpa: 5ml, kaina~ 4 eur.



Man patiko lako buteliukas, matyti graži raudona spalva. Buteliukas nėra didelis, gan mažiukas, lako teptukas didelis ir storas. Va čia jau prasidėjo problemos ties teptuku...:) Man jis pasirodė per didelis, nelabai patogu nulakuoti prie pat odelių, nes teptukas ne tik didelis, bet ir storas. Man labiau patinka Essence nagų lakų šepetėliai bei Anny. Lakas man išsilaikė 2 dienas (tuo periodu tvarkiausi namuose, ploviau indus, žodžiu, dariau visus namų ruošos darbus). Tiesa, lakas labai gražiai blizga, lakas pasidengia be ruožų. Kaina man atrodo šiek tiek didoka. Aš tikėjausi iš šio nagų lako truputį daugiau , gal dėl to mano nusivylimas truputį didesnis. Visgi, jei manęs paklaustų ar pirkčiau dar manau, kad mano atsakymas būtų neigiamas vien dėl labai nepatikusio teptuko..Lyginant kainas, aš mieliau nusipirkčiau Essence firmos nagų laką, kuris nesikandžioja didele kaina, o ir laikosi taip pat neblogai.:)

Šią priemonę galite įsigyti Douglas parduotuvėse.

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą