Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 28 d., pirmadienis

Dusty Girls Natural Tinted Cream "Earth Cream" bei Natural Mineral Foundation Powder su Kabuki šepetėliu



Aš labai apsidžiaugiau gavusi laišką iš šios kompanijos Dusty Girls, kadangi apie šią kompaniją girdėjau labai gerus žodžius. Tai natūralios kosmetikos gamintojas, kuris skatina ne maskuoti veido odos trūkumų po daugybės sluoksnių pudros, o ją gydyti bei naudoti natūralią kosmetiką, tausojančią odą, leidžiančią jai kvėpuoti. Aš neesu didelė mėgėja kremų su atspalviu, kadangi neturėjau nei vieno , kuris man tiktų idealiai, tačiau šis - idealiausias mano kada nors turėtas kremas su atspalviu, o mineralinė pudra su kabuki šepetėliu - dabar naudojama kasdien.:)


Kai kurie žmonės turi problemų su makiažu, kadangi jis gali dirginti odą bei sukelti alergiją, todėl merginos priverstos naudoti vis daugiau ir daugiau priemonių trūkumams paslėpti.Taip jau yra, kad dauguma kosmetikos gamintojų naudoja labai daug silikonų tam, kad kremas būtų malonesnės tekstūros ir lengviau pasiskirstytų ant odos. Ingredientai saugantys nuo UV spindulių taip pat gali sukelti alergiją. Būtent dėl šios priežasties Dusty Girls sukūrė "Earth Cream", kuris yra dviejų spalvų (šviesus (aš turiu būtent šviesų atspalvį) ir vidutinio tamsumo), suteikia lengvą maskavimo efektą ir tam tikrą apsaugą nuo saulės spindulių. Kremo bazė pagaminta iš odą raminančių aliejų ir ingridientų saugančių veido odą nuo alergijos ir spuogų atsiradimo.

Šio kremo su atspalviu sudėtyje labai daug vertingų komponentų, tokių kaip: Nigella Sativa Oil,Manuka Tree Leaf Oil,Magnolia Acuminata Extract , Chaulmoogra Tree Seed Oil .
Šis atspalvio suteikiantis kremas nekemša porų, padengia veidą labai plonu sluoksniu, atrodo itin natūraliai, o spalva labai gerai prisitaiko prie veido atspalvio, be to , oda kvėpuoja bei veidas atrodo itin gaiviai. Mineralinės pudros paskirtis tokia pat - tausoti odą, nekimšti porų, leisti jai kvėpuoti.



Visų pirma pradėsiu nuo to , kad Dusty Girls yra Australietiška kosmetika ir šiuo metu jos dar nėra Lietuvoje. Labai gaila, kadangi produktai puikūs ir tikrai rastų savo pirkėjų ratą (aš tikrai pirkčiau :)). Platus asortimentas prekių; yra ir bronzeris, skaistalai, lūpų dažai, tušas, kremas su atspalviu, mineralinė pudra, kabuki šepetėliai. Aš dar turiu ir skaistalus apie , kuriuos papasakosiu kitą kartą. :) 

Tradiciškai pradėsiu nuo pakuočių, kurios yra ryškios- pastelinės, žaismingos ir gražios. Mano turimi produktai galioja net 48 mėn. Kremo su atspalviu tūris- 50ml, kaina ~18,50 $, mineralinės pudros turim - 10 g, kaina ~ 29 $, kabuki šepetėlio kaina ~ 12,50 $.

Kremo su atspalviu sudėtis: 

Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea Butter, Aloe Barbadensis Leaf Juice (Aloe Vera), Titanium Dioxide (Food grade), Coco Capyrlate (Coconut Derived Silky Feeling Emollient), Cocoglycerides, Cetearyl Alcohol (Food Grade Emulsifier), Taraktogenos Kurzii (Chaulmoogra Tree Seed Oil), Nigella Sativa (Fennel Flower) Seed Oil, Leptospermum Scoparium (Manuka Tree) Leaf Oil, Wheat Amino Acids, Palm Glycerides, Glycine Capryloyl (Amino Acid in Skin’s Oil NMF), Magnolia Acuminata Bark Extract, D Alpha Tocopherol (Natural Vitamin E), Olive Butter, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Polysorbate 60 (Food Grade Emulsifier), Magnesium Aluminum Silicate (Clay Base) p-Anisic Acid (Anise Derived Preservative), Sodium Stearoyl Glutamate (Glucosed Derived Emulsifier), Brown Oxide C33-115, Yellow Oxide C33 - 8073.


Mineralinės pudros sudėtis:
Micas, Zinc Oxide,  Titanium Dioxide, Iron Oxides, Ultramarines, Tin Oxide.



Kremo su atspalviu įpakavimas labai geras - yra pompa. kvapas žolelių, konsistencija labai tiršta. Mano turimas atspalvis Light. Labai džiaugiuosi , kad gavau būtent šį, nes Medium man būtų per tamsus. Šį kremą dengiau ant veiduko su beautyblender, kadangi manau jei dengsite su šepetėliu, gali likti dryžiai. O mes juk jų tikrai nenorime.:) Kremas tarsi įsigyrė į odą ir jo atspalvis prisitaikė prie odos atspalvio. Man kremas labai patiko - jis nepalieka riebumo ir purvinumo jausmo, veidas neblizga. Daugelio kremų su atspalvio problema - didelis blizgėjimas ant veido, kuris dar labiau išryškina odos trūkumus, o ne pagelbėja. Galiu drąsiai pasakyti ,kad šis kremas mano atradimas. Dabar kiekvieną dieną naudoju tik jį ir jaučiu kaip mano odai jis labai patinka. :))


Prieš

Po



Visgi, šis kremas po kai kurio laiko pradeda blizgėti (kažkur po 3 h), todėl patarčiau naudoti ir  mineralinę pudrą, kuri ne tik užtvirtins makiažą, bet ir suteiks papildomo maskavimo. Mano turima spalva pati šviesiausia - Fair Minerals w Sunset Tones, kuri priskiriama šalto atspalvio paletei. Kitus atspalvius galite pamatyti čia : 


Atspalvį gana sunku išsirinkti, tačiau jei esate šviesiaodės siūlau mano turimą atspalvį, jei esate labiau įdegusios galbūt Fair Minerals atspalvį. Man atspalvis labai tiko nors ir esu vidutinio tamsumo odos savininkė. Ši mineralinė pudra turi puikų maskavimą, oda po jos atrodo šilkinė. Merginoms, kurios neturi didelių problemų su oda, turi gražią ir lygią odą, patariu naudoti tik šią mineralinę pudrą. Ji suteiks reikiamo maskavimo, oda visą dieną išliks matinė. Aš šią priemonę naudoju po kremo su atspalviu, žinoma, su kabuki šepetėliu,kuris tiesiog tobulas. Rezultatas man labai patinka - oda neblizga, makiažas išsilaiko visą dieną, atrodo natūraliai, nekenkia mano odai, oda kvėpuoja.

Kremas su atspalviu + mineralinė pudra



Man be galo patiko pažintis su šia kosmetika, labai gaila, kad jos nėra Lietuvoje, tad jei turėsite galimybę būtinai atkreipkite dėmesį į šiuos produktus. :)

Šias priemones galite įsigyti čia: http://dustygirls.com.au/

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą