Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 5 d., šeštadienis

Kai tiesiog norisi skaniai patinginiauti :)))



Šią savaitę aš buvau tikra tinginiukė.., nes parašiau tikrai mažai naujų įrašų, nors turiu tiek dar daug ką jums papasakoti ir parodyti (namuose guli pilni maišai įvairių priemonių, tad veikti tikrai yra ką).:) Tikriausiai kiekvienai  kartais norisi tiesiog nieko neveikti, pailsėti, išsimiegoti, pasigaminti skaniai valgyti, pažiūrėti gerus filmus, pabūti su šeima ir draugais, aplankyti naujas vietas ar tiesiog paskaityti gerą knygą. Taip nutiko ir man .:) Visą savaitę skyriau daugiau laiko sau ir artimiesiems, poilsiui ir skaniam maistui. Kaip žinote, šį savaitgalį vyksta sostinės dienos Vilniuje, tad jei dar nebuvote būtinai sudalyvaukite. Mes buvome suplanavę eiti į sostinės dienas penktadienį, tačiau oras visus mūsų planus sugadino, todėl taip ir nenuėjome, bet sekmadienį būtinai užsuksime pasižvalgyti. Na, o aš noriu pasidalinti nuotraukomis iš savaitgalio. Kitą savaitę pažadu įkelti daugiau įrašų, tai pat manęs laukia keli renginiai, apie kuriuos būtinai jums papasakosiu.:)

Visų pirma, gaminome labai labai skanią žuvį su daug žolelių, svogūnu, citrina, prieskoniais ir sviestu. Prie žuvies tai pat kepėme orkaitėje bulves bei pomidorus su baziliku. Mano labai mėgstamos gražgarstės (rucola) su pomidorais ir saulėgrąžų aliejumi. :)









Taip pat virėme burbuoles. :)) Labai skanu su sviestuku ir druskyte.:)



Buvo ir saldesnių dalykėlių. Kaip be pyragaičio ir nuostabaus "Oreo" ledų ir pieno kokteilio iš Pink Milk Shake Vilniuje.:)))



Gaminome labai gurmanišką patiekalą, kuris patiks tikrai ne visiems, dėl labai paprastos priežasties- žalia mėsa. Taip taip, ji yra visiškai žalia, nekepta ir ją reikia tokiame pavidale valgyti. :) Mano vyras dėl jos alpsta , o aš dar susilaikau.:)) Man skaniau tartar su lašiša.:)  Marinavau alyvuoges su citrina, alyvuogių aliejumi, česnaku, baziliku, balzamiko actu, druska. Valgėm jūros dumblių salotas ir įvairias mėsytes. Na ir baltas vynas.. Jis čia labai tiko.:)



Dariau vištieną saldžiarūgščiame padaže su ryžiais.



Lankėmės Cactus bare Vilniuje. Pats baras tikrai nėra kažkuo įspūdingas, net sakiau, kad jau jiems laikas atnaujinti savo interjerą, tačiau kokteiliai ir maistas tikrai skanus. :) Mes ragavome Banderos šotus (įeina trys stikliukai su citrinos sultimis, tekila ir pomidorų sultys su tabasco padažu). Ragavome načios su sūrio padažu bei takos su avokado užtepėle. Buvo tikrai skanu.:)






Štai tokios buvo mano kelios tinginio dienos. :) Siunčiu didžiausius linkėjimus ir,žinoma, pailsėkite, juk poilsis tai yra kažkas nerealaus tarp  nesibaigiančių šiokiadienių.:) 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą