Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 24 d., ketvirtadienis

Max Factor Akių šešėliai "Smokey Eye" 05 Magnetic Jades



Sveikos, mielosios. :)Jau buvau jums pasakojusi apie šiuos Max Factor šešėlius tik kitos spalvos. Ankstesnę apžvalgą galite rasti čia: akių šešėlių apžvalga , o šiandien jums parodysiu dar labiau rudeniui tinkančių atspalvių šešėlių rinkinį - Smokey Eye Drama Kit 05 Magnetic Jades. :)

Spalvų pasirinkimas:


Anksčiau mano aprašyto šešėlių rinkinuko atspalviai: 



Į šį rinkinuką įeina keturi blizgūs atspalviai -  šampano spalva, labai graži žalsva (dauguma žalsvų atspalvių atrodo pigiai, ši turima spalva tikrai išsiskiria savo prabangiu tviskesiu), chameleono tamsiai mėlyna ( dėl šio atspalvio džiūgavau labiausiai) bei ruda (šis atspalvis ne itin blizga bei atrodo kaip pusiau matinis). Šio rinkinuko pakuotė gan paprasta - plastmasinė, viduje yra teptukas šešėliams. Aš nesinaudoju tais teptukais, nes jie man atrodo visiškai nereikalingi ir prasti. Nežinau ar yra įmanoma gražiai padaryti akių makiažą su šiais teptukais, todėl aš naudoju savo- geros kokybės šepetėlius.



Man labai patiko spalvų gama, puikiai parinktos spalvos rudeniniam smokey makiažui (net sakyčiau ir žiemai puikiai tiktų). Spalvos gana pigmentuotos, gerai matomos ir ryškios, ant voko dengiasi gerai , tiesa, šešėliai mėgsta truputi pabyrėti. Laikėsi šešėliai gerai, tačiau aš vistiek visada naudoju akių bazę,  saulės šviesoje gražiai blizga ir liejasi. Viska apibendrinant, man tikrai patiko ši paletė. Spalvos nerealios, lengvai pritaikomos, kaina nėra didelė. Vakariniam makiažui puikus variantas . :) 


Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą