Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. rugsėjo 7 d., pirmadienis

PUPA I'm Matt Lip Fluid - Matinis lūpų fluidas iš PUPA






Pirmadienį pradėsiu nuo labai įdomaus produkto apžvalgos - Matinio lūpų fluido iš PUPA. Aplamai man žodis fluidas yra tikrai girdėtas, tačiau neišbandytas, todėl man pasitaikė labai gera proga susipažinti su šia naujove bei įspūdžiais pasidalinti su jumis.:)






Pradėkime nuo nerealios -  sidabro dizaino pakuotės. Ant pakuotės matome mielas lūpas, pro kurias galime pamatyti produkto spalvą. Iš tikrųjų, spalva visiškai atitinka, todėl galite drąsiai rinktis pagal jas. Produkto yra 4 ml, konsistencija labai įdomi, nei lūpų dažai , nei blizgesys, o kaip putėsių konsistencijos produktas. Fluidas gražiai dengiasi, gan greitai džiūsta, spalvos matinės. Galiu pasakyti, kad fluidas laikosi labai ilgai. Tai didžiulis pliusas, todėl jį galite naudoti tada, kai reikia ypatingai ilgo išsilaikymo. Fluidas kvapo jokio neturi. Truputį gaila.:)) Mėgstu kvepiančius dalykėlius.




Mano turimi atspalviai 013 bei 072. Pirmasis yra šokolado ,kakavos spalvos, o antrasis ryškai avietinis. Man labiau patiko pirmasis dėl labai paprastos priežasties - jo spalva ne tokia ryški. :) Antrasis man truputi per ryškus, nors ir jo atspalvis tikrai gražus. Vienas pastebėjimas- jei turite smulkias raukšlytes ties lūpomis, patarčiau dar naudoti lūpų pieštuką, kadangi fluidas gali ištekėti už lūpų kontūro ir vaizdas bus tikrai ne koks.


Nr 013

Nr 072


Man labai patiko ši naujovė. Labai didelis spalvų pasirinkimas, gera kokybė. Kuo toliau, tuo labiau PUPA prekės ženklas užkariauja ne tik mano kosmetinę, bet ir simpatijas.:))

Šią priemonę galite įsigyti: http://www.e-kosmada.lt/ bei http://www.kristiana.lt/ parduotuvėse.

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą