Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. spalio 5 d., pirmadienis

Alba Botanica Natūralus veido prausiklis su poras valančiais ananasų enzimais iš greenpapaya.lt




Alba Botanica Havajais dvelkianti kosmetikos serija - Hawaiian, praturtinta natūraliais tropinių augalų ekstraktais. Nežinau, kaip jums, bet man kartais norisi tokio veido prausiklio, kuris savo tropiniais kvapais nukeltų mane į vasarą. Šis prausiklis būtent toks. Tobulai kvepia vaisiais, puikiai valo odą bei įneša ryškių spalvų ir skanių kvapų į jau rudenišką orą. :) 



Poras valantys ananaso ir odą šviesinantys papajos enzimai nuvalo nešvarumus, makiažą ir pilkumą. Alavijas, kinrožė ir pasiflora suteikia taip reikalingo R ir R subalansavimui ir nuraminimui.  Oda atrodo švytinti bei gaivi. Hipoalerginis, 100% vegetariškas, nebandyta su gyvūnais, be parabenų, ftalatų, sintetinių dažiklių, propilenglikolio, aliuminio, mineralinių aliejų, vazelino, oksibenzono, SLS ar SMS, PABA, nano dalelių, DEA, MEA ar TEA, PEG.




Kaip visada, pradėkime nuo įpakavimo, kuris yra labai ryškus, spalvingas ir žaismingas. Patogi pakuotė su dozatoriumi, 237 ml, kaina ~ 8,26 eur, konsistencija gelio pavidalo, labai gerai putoja. Apie Alba Botanica kosmetiką esu girdėjusi , tačiau išbandyti neteko. Aplamai, šis prekės ženklas labai savitas, traukia savo kitokia havajietiška išvaizda, puikiu produktų pateikimu. Aš išbandžiau veido prausiklį su ananasų enzimais. Kadangi aš dažai priemonę pasirenku pagal kvapą , tai šį kartą nutiko tas pats. :) Negaliu atsilaikyti šios priemonės havajietiškam kvapui.... Labai gaila, kad negaliu jums jo perteikti...Gelio konsistencijos veido prausiklis gerai, bet labai švelniai prausia veiduką. Aš naudoju jau gan ilgą laiko tarpą šią priemonę, veido oda atsigavo, įgavo spindesio, tapo minkštesnė. Pirma pažintis su šiuo prekės ženklu tikrai nusisekė. Jei dar nebandėte šio prausiklio, būtinai pabandykite, aš esu labai patenkinta. Būtinai parekomenduosiu savo draugėms.:)



Šį prausiklį galite įsigyti čia: http://greenpapaya.lt/

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą