Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. spalio 5 d., pirmadienis

Gosh De:Frizz Sensation Šampūnas visiems plaukų tipams



Šis šampūnas - labiausiai naudojama mano plaukų priežiūros priemonė nuo to laiko, kai gavau ją testavimui. Aš labai susidraugavau su šia priemone, kaip sakoma, - tiesiog "prilipo".:) Šiandien jums papasakosiu plačiau, kodėl verta rinktis šį šampūną.:)



Niekada neesu bandžiusi Gosh priemonių plaukams. Kodėl? Galbūt nebuvo progos nusipirkti, galbūt nelabai domėjausi, o galbūt tiesiog buvau per daug prisirišusi prie vieno prekės ženklo ir buvo sunku jį pakeisti, bijant apsirikti. Ir kodėl gi aš anksčiau neišbandžiau šio prekės ženklo priemonių skirtų plaukams? Pasirodo Gosh turi ne tik puikią dekoratyvinę kosmetiką, bet ir nerealų šampūną apie , kurį jums šiandien ir papasakosiu. :)




Gosh De:Frizz Sensation Šampūnas visiems plaukų tipams yra skirtas moterims, kurios turi garbanotus plaukus ir nori, kad jų plaukai taptų paklusnesni. Aš tokių plaukų neturiu, todėl maniau , kad šis šampūnas man visiškai netiks, tačiau labai klydau. Šiuo metu, tai mano pats mylimiausias ir labiausiai naudojamas šampūnas, kuris ne tik puikiai atlieka savo funkciją, bet ir tobulai kvepia vaisių aromatu. Mano plaukai gan ploni, greitai riebaluojasi. Šis šampūnas man sutvarkė riebalinių liaukų veiklą , plaukus plaunu rečiau. Plaukai tapo glotnūs, blizgantys, švelnūs, kvepiantys, juos labai paprasta iššukuoti bei formuoti. Man labai patiko šampūno įpakavimas, yra pompa, patogu naudoti. Mano nuomone, visi šampūnai ir visos kosmetinės priemonės turėtų būti su pompa. Priemonė puikiai putoja, gerai išplauna nešvarumus. Iš tikrųjų , mane labai nustebino Gosh šampūno kokybė, be to, produkto yra labai daug net 500 ml, todėl galėsite naudoti labai ilgai ir nesukti sau galvos dėl greitai pasibaigusio šampūno. Labai rekomenduoju ir jums išbandyti šį produktą, jis puikiai tiks ne tik garbanotų plaukų savininkėms, bet ir tiesių plaukučių savininkėms, kaip aš.:) Nei negalvodama, tikrai pirksiu dar.:)

Šį šampūną galite įsigyti Kosmada bei Kristiana parduotuvėse.

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą