Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. spalio 30 d., penktadienis

„Žolynėlio“ arbatų rinkinys


Šiandien mano penktadienio rytas prasidėjo su knyga rankoje bei arbatos puodeliu. Guliu , skaitinėju knygą apie natūralią kosmetiką bei gurkšnoju, susisukusi į pledą, arbatą. Dievinu tokius rudens rytus, kai nereikia niekur skubėti ir galima pasimėgauti ramybę, nes jos mano kasdienybėje nėra tiek jau ir daug. Nuo seno žinoma, kad arbata ne tik sušildo vėsų vakarą ar puikiai atgaivina karštą vasaros dieną, tačiau ji naudojama kaip vaistas nuo įvairių ligų ar kaip profilaktinė priemonė peršalus. Kol kas esu sveika, todėl renkuosi arbatą pagal skonį. :) Šiandieninis mano pasakojimas apie labai Kalėdišką arbatos rinkinį.








Prieš tai buvau labai pamėgusi žolelių arbatų bei medaus rinkinį. Mane net vyras buvo praminęs Nykštuku, nes pati mėgstamiausia arbata ir šio rinkinio buvo "Nykštukas".Ryte vos tik pabudus visada ta pati dainelė - Ką ,nykštuk, vėl nykštukiškos arbatos? :) Supratau, kad padėtį reikia taisyt ir pirkti naują arbatą.:D Juokauju žinoma. :) Ana pasibaigė, reikėjo papildyti atsargas ir išbandyti ką nors naujo. Pamačiau kompanijos Acorus rinkinį "Vasaros skonis".











Tautinis prekės ženklas „Žolynėlis" - tai Lietuvoje pagaminta arbata visai šeimai. Vartotojų ypatingai įvertinta ir pamėgta „Vasaros skonio" arbata - puikiai subalansuoto įvairių džiovintų vaisių ir uogų skonio, natūrali, be kofeino! Mano turimas rinkinukas yra įdomus savo forma – 6 skirtingų rūšių arbatos sudėtos į šešiakampio formą. Iš tikrųjų nelabai suprantu kodėl pavadinta būtent taip, kadangi arbatos labai kalėdiškos. :) Rinkinyje naudojami vaisiniai skoniai – žemuogių, aviečių, obuolių ir spanguolių, įvairių vaisių, citrusinių vaisių su mėtomis ir obuolių su cinamonu, kuris yra labai žiemiškas. Būtent šis, obuolių ir cinamono, man patiko labiausiai, tačiau kitos arbatos taip pat labai skanios. Skonis tobulas, iš karto prieš akis sniegas, besmegenis, eglutės ir visi kiti Kalėdiški atributai. O kokias arbatas geriate jūs? Tuoj prasidės švenčių sezonas ir visi pirks arbatas kaip išprotėję, tame tarpe ir aš. :) Iš kitos pusės, tokia dovana labai praktiška ir tikrai bus panaudota, o ne dulkės kur nors pakampėje. :) Tiesa? :) Dabar mane kiekvieną rytą vadina cinamonėliu.:)))

Labai rekomenduoju išbandyti būtent šį "Vasaros skonis"arbatos rinkinį. :) Kaina prieinama ~ 6,66, nusipirkti galite tiesiog paprastoje parduotuvėje : "Maxima", "Iki", "Rimi", "Norfa", "Prisma", "Aibė" ir tt.

Daugiau informacijos apie arbatas rasite čia: http://www.acorus.lt/


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą