Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 23 d., pirmadienis

BeYu ir CATRICE Akių šešėlių duetas


Man labai patinka tamsiai žalia spalva. Jau galvoju apie tai , kaip rengsiuosi per didžiąsias šventes, kaip atrodys mano makiažas ir mano širdis linksta prie šios spalvos. :)) Galbūt dar persigalvosiu , tačiau šiuo metu yra kaip yra. :) Šiandien jums noriu pasakoti apie dviejų skirtingų gamintojų šešėlius, kuriuos naudoju kartu kaip duetą. :) CATRICE matiniai šešėliai puikiai tinka norint išgauti sodrią spalvą, sodrų pagrindą, BeYu blizgūs šešėliai suteikia spindesio, pagyvina makiažą bei suteikia šventiškumo pojūtį.

Nuotrauka iš čia




Pradėkime nuo pakuočių, kurios nėra kažkuo ypatingos. Įpakavimas plastmasinis, abu šešėliai po 2 g, BeYu kainuoja iki 5 eur, Catrice iki 3 eur. Patvaresnis įpakavimas man pasirodė Catrice. Catrice šešėlis visiškai matinis, pigmentacija puiki, labai ryški, nuostabiai dengiasi ant akies voko. Aš nesitikėjau tokio gero bei ryškaus rezultato. BeYu šešėlis yra su blizgučiais, dengiasi ne taip ryškiai, todėl jį naudoju tik po Catrice 940 šešėlio suteikti šventiškumo bei spindesio. BeYu 355 atspalvį nenaudoju vieną, kadangi jis nesuteikia tiek spalvos , kiek norėtųsi. Svarbu paminėti, kad produktas labai lengvai sklaidosi , nebyra. Šis duetas puikiai papildo vienas kitą ir kartu žiūrisi nuostabiai.:) Beje, aš visuomet naudoju šešėlių pagrindą, tai daryti patarčiau ir jums. Šešėliai išsilaikys ilgiau, nesubėgs į raukšleles ir jūsų akys visą vakarą atrodys fantastiškai.:) Labai rekomenduoju šį duetą.:)


Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą