Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

Catrice Multi Matt blush skaistalai Love Rosie 010


Skaistalai skruostams suteikia šiltumo, gaivumo bei sveiko raudonio ir švytėjimo. Daugelis moterų vengia naudoti skaistalus, nes bijo, kad nemokės jų tinkamai užtepti, tačiau viskas kur kas paprasčiau, nei atrodo. Tereikia pasirinkti tinkamą skaistalų spalvą. Svarbu rasti tą spalvą, kuris atrodytų natūraliai ir neutraliai, bet kartu ir pagyvintų veido odos spalvą. Tai reiškia, kad idealiai užteptas skaistalais veidas, neturi atrodyti dėmėtas ir akivaizdžiai perkrautas. Jis turėtų atrodyti idealiai natūralus. Apie tokius skaistalus, kurie ant veido odos atrodo itin natūraliai , nerėžia akies bei suteikia veidui skaistumo bei gaivumo, pakalbėsime šiandien. :)


CATRICE MULTI MATT skaistalai
Keturios matinės, tobulai suderintos skaistalų spalvos. Itin lengva skaistalų tekstūra atgaivins veido odą ir padės formuoti veido kontūrus.



Asmeniškai aš kažkodėl taip pat vengdavau rožinių skaistalų, nes man atrodė, kad man pakanka bronzanto paryškinti skruostikaulius, tačiau neretai dieniniam makiažui norisi suteikti dar didesnio švelnumo ir gaivumo jausmo ir tuomet švelniai rožinio atspalvio skaistalai yra būtini.  Su švelniai rožinės spalvos skaistalais atgaivinsite pavargusią veido odą, ją net pajauninsime ir paskaistinsime. Aš turėjau iš essence silky touch persikinės spalvos skaistalus, kurie man nepatiko. Jie nelabai gražiai išsisklaido ant skruosto ir kartais net atrodo kaip dėmė, be to, labai trupa. Po to karto  atitolau nuo skaistalų paieškų kol gavau šiuos iš Catrice. Yra du atspalviai šių skaistalų Love Rosie ir La-Lavender. Aš turiu pirmąjį variantą, kuris puikiai tinka dienos metu. Nemėgstu ryškiai rožinių ar oranžinių skaistalų,man labiau prie širdies vos matomi švelnios spalvos, natūraliai atrodantys skaistalai. Šie būtent tokie. Jie beprotiškai lengvai ir gražiai pasiskirsto ant veido , nereikia įdėti daug pastangų retušuojant ar sklaidant spalvą, kadangi ji ir taip labai švelni. Jei anksčiau minėti skaistalai iš essence mano skruostą tarsi apsunkino, šie yra kaip pūkelis ir veidą iš karto atgaivino. Skaistalai susideda iš keturių skirtingų spalvų juostelių, kurias sumaišius gaunasi labai gražus atspalvis. Įpakavimas plastikinis, tačiau labai tvirtas. Jei essence skaistalų dėžutė buvo tiesiog tragiškai trapi, ši yra labai tvirta ir patogi naudoti. Man labai patiko šie skaistalai, žinoma, jie visa dieną neišsilaikys, reikės vis paryškinti skruostą, tačiau už tą labai natūralų atspalvį didžiausias pliusas. Reikėtų nepamiršti ir apie kainą, kuri yra tikrai gera ~ 4,19 eur. Rekomenduoju atkreipti dėmesį, ypač, jei ieškote pigaus ir gero varianto - šis būtent toks.:) 




Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą