Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 5 d., ketvirtadienis

Catrice nagų lakas Ultimate Nail Lacquer 94 It's A Very Berry Bash







Kai gavau siuntinuką iš Catrice, pirmas dalykas kritęs man į akį  buvo šis nerealaus atspalvio nagų lakas. :) Tikrai buvau suplanavusi nusipirkti būtent tokio atspalvio nagų laką, tačiau, kaip matote, man to daryti neprireikė, nes jis atsidūrė dovanų krepšelyje. :) Mano nuomone, Marsala spalva yra tobulas pasirinkimas rudeniui.:) O kaip manote jūs?:)

Spalvų pasirinkimas



Rudai raudona Marsala jau spėjo užkariauti mados podiumą, dekoratyvinės kosmetikos pasaulį ir namų interjerus. Kas yra Marsala? Iš tiesų, tai vyno pavadinimas, kuris gaminamas Sicilijoje, Italijos pietuose esančioje saloje. Tai labai sodraus skonio, ypač saldus, tamsiai raudonos į rudumą spalvos vynas. Vilioja ane? :))) Ant Catrice nagų lako iš karto galima pastebėti užrašą - New Brush. Iš tiesų, anksčiau šie nagų lakai buvo su man asmeniškai nepatogiu šepetėliu nukirstais kampais. Nežinau kaip su juo buvo galima gražiai nusilakuoti nagus..Dabar kompanija patobulino šepetėlį ir jis atrodo tikrai geriau nei ankstesnis. Šepetėlis storokas, tačiau man pavyko nusilakuoti gan gerai ir prie nagų odelių, tiesa šiam reikalui reikia įgusti. Jei jūs pripratote prie plonų šepetėlių, šį įvaldyti bus gan sudėtinga. Kadangi mano ranka jau prie visko priprato man didelių sunkumų šepetėlis nesukėlė.:) Konsistencija vidutinio skystumo, pigmentacija nereali. Gali pakakti ir vieno sluoksnio, tačiau aš iš įpročio visada lakuoju du.:) Išdžiuvęs lakas labai gražiai atsispindi bei blizga, todėl nėra būtina net naudoti viršutinio lako sluoksnio. Nagų lakas išsilaikė ~ 4 dienas, manau tikrai geras rezultatas. Tas išsilaikymas, žinoma, priklauso nuo to, ką jūs veikiate su savo nagučiais.:) Jei juos iš vien kankinate, tuomet tikrai išsilaikymas bus trumpesnis. Man labai patiko šis lako atspalvis, o prie šepetėlio reikia įprasti. Nagučius dažykite kruopščiai ir jums viskas pavyks.:)
 




Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą