Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 12 d., ketvirtadienis

DiArt Darbo knyga 2016 metams


Kai už lango toks niūrus oras, į lauką nesinori kišti nė kojos, o egzaminų sesija beveik man pasibaigė (šiandien leidau sau pailsėti - gulėjau, valgiau labai skanius Dadu ledus su keptais obuoliais bei cinamonu niam niam :) ), todėl atsiranda laisva minutėlė nuveikti kažką naudingo ir namuose. Kadangi bendrauju su labai įvairias žmonėmis, turiu daug kontaktų, privalau planuoti kiekvieną savo savaitę, derinti studijas su šiuo mano mylimu hobiu, viską, žinoma, kažkur tai turiu pasižymėti ir užsirašyti, kad ne duok tu Dieve ko nors nepamirščiau. Turbūt jau pastebėjote, kad aš mėgstu viską suplanuoti  iš anksto , todėl savo nauja darbo knyga 2016 metams aš jau pasirūpinau. :))) Ne bet kokia darbo knyga, o pagaminta specialiai man. Tas žodis specialiai man labiausiai žavi.:)) Malonu turėti daiktą, kuris padarytas būtent tau ir nėra masinės gamybos. Būtent apie šią darbo knygą jums šiandien dar norėčiau papasakoti, nes ji tikrai verta jūsų dėmesio.:)

 
Prieš atiduodant savo liaupsus ir pagyras DiArt, noriu pasidalinti nerealiai skaniais ledais, kuriuos visai neseniai atradau. Šie ledai yra kažkas nerealaus,nes jų skonis primena man Kalėdas - keptus obuolius su cinamonu. Ar ragavot? Jei ne paragaukit. Niam niam. :) Truputį nukrypau muo temos, tad grįžtu prie darbo knygos.


Užsakant knygą aš konkrečiai nieko neprašiau bei kažkokių ypatingų pageidavimų nepateikiau, nes nežinojau ko pati noriu, tiesiog pasakiau, kad noriu stilingos knygos. Daugiau nieko nesitarėme, aš atsidaviau į profesionalų rankas ir rezultatas mane nustebino bei nudžiugino. Kai pamačiau šią knygą iš karto supratau, kad tai mano daiktas. :) Ryškios spalvos - raudona, balta, juoda. Tobulai. Toks jausmas, kad nuskanavo mano mintis ir jas išdėliojo papunkčiui.

 
Pavaizduota mergina su raudonomis lūpomis. Čia turbūt kiekviena blogerė pasakytų, kad raudonos lūpos yra ryškios, pasitikinčios savimi, veržlios bei veiklios moters akcentas. Yra net padaryta žiedelio imitacija. :) Labai miela. :) Žinoma yra mano vardas , o kaip gi be jo. Viktorija - pergalė, kuo daugiau pergalės ir pasiektų tikslų , tuo geriau. :) Visus turimus kontaktus surašiau knygos gale. Dabar ši knyga aukso vertės. :D O jau kaip gražiai supakuota... Aš žinokite tyliu. Viskas tobulai, nuoširdžiai esu sužavėta tokiu kruopščiu darbu, kiek daug meilės bei laiko skirta būtent man, apgalvota kiekviena smulkmena. Manau tai puiki dovana ne tik sau , bet draugei, mamai, sesei, darbdaviui ir tt. DiArt galima užsisakyti ne tik darbo knygas pagal jūsų individualų užsakymą, bet ir atvirukus, kvietimus, albumus ir tt. Kiek teiravausi kainos darbo knygų nuo 20 eur, o albumų nuo 25 eur. Kitais metais bus mano geriausios draugės vestuvės, todėl albumą vestuvėms tikrai užsakysiu.:) Ačiū jums, miela Diana, už tokią nuostabią knygą. Gražesnės darbo knygos neesu turėjusi.:) Kam laukti Kalėdų , kai galima sau pasidovanoti labai reikalingą daiktą jau dabar.:) Pavydžiu pati sau.:)





Tubūt visiems įdomu kur galima tokį grožį rasti.:) Įsigyti galite čia:
https://www.facebook.com/DiArt.prezents.hand.made/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą