Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 30 d., pirmadienis

Tas nerealus jausmas, kai kažkam esi angelas sargas :)


Artimiausi žmonės žino, kad mane sunku nustebinti.  :) Taip yra ne todėl, kad aš esu išlepinta, o todėl , kad aš esu tikrai daug mačiusi. Ne ne, aš nekalbu apie gyvenimo patirtį, aš kalbu apie dovanų idėjas bei dovanas. Kai naršau po internetą matau labai daug dovanų idėjų, įvairių puslapių siūlančių savo paslaugas, tačiau jau viskas atrodo kažkiek nuobodokai ir nuvalkiotai. Norisi kažko įdomesnio dar nematyto, to, kas tikrai nustebintų. Aš esu už mielas dovanas. Nesakau, kad pati nedovanoju brangių ir gerų dovanų. Dovanoju - jei matau , kad žmogui to reikia. :) Tačiau kartais maži dalykai gali sukelti daug daugiau džiaugsmo kaip pavyzdžiui dabar. :)




Aš gavau dovanų šią lemputę. Ar jūs bent įsivaizduojate koks nuostabus jausmas gauti dovanų be jokios progos tokią lemputę su užrašu - tu mano angelas sargas. :))) Turbūt, mes merginos esam labai jautrios būtybės. Na, bent jau aš tai tikrai. :) Galiu apsiverkti lygioj vietoj ir viską priimu labai giliai į širdį. Nors pagal zodiako ženklą esu avinas. Žodžiu komplektas labai juokingas. Save galėčiau apibūdinti taip - jei siekiu tikslo aš jį visada pasieksiu, jei ko nors nepasiekiu , vadinasi nelabai norėjau. :D Esu labai atviros dūšios žmogus ir jei kas nors į mano dūšią "prikakina", tada gero nelaukit. :D Avino ragai bus jums dideli. :D  Šita statulėlė man reiškia šį tą daugiau. Ji reiškia pripažinimą tuo atžvilgiu, kad esu rūpestinga, dėmesinga. Negaliu atsigrožėti žmonių kūrybingumu, nes pati tikrai nebūčiau tokio meno sugalvojusi. :) Man nereikėjo maldauti, kad pasakytų kur pirko šį grožį, nes buvo etiketė ant dėžutės. :)) Chi chi.:) Taigi, ši lemputė yra iš lempampuk.com . Pračekinau ir kainą - 14,90 eur. :) Pati lemputė yra ant medinio stovo, viduje lemputės matote angeliuką bei širdelę. Kam berodyčiau visi sako tą patį - o geras! :) Šią lemputę noriu ir aš skirti savo vyrui, kuriam ne tik aš esu angelas sargas, bet ir jis man yra pats didžiausias angelas sargas. Jis yra tas žmogus, kuris manimi tiki visų 100 proc, tiki mano idėjomis ir manimi didžiuojasi.  Man, kaip moteriai, tai pats svarbiausias dalykas. Ir dabar kai jau aš atradau šią parduotuvėlę, išrinkau ir jam lemputę, kuri puikiai atspindi mano požiūrį į jį.


Tu esu vyras, paskui kurį norisi eiti.
Jei ieškote kažko originalaus bei neįprasto, manau ši lemputė tikrai pradžiugins artimą jums žmogų. :) 
Beje jų puslapyje radau nemokamą advento kalendorių vaikams, todėl jei auginate vaikučius atsisiųskite sau nemokamai. Labai šaunus kalendorius.:) 




Šias lemputes galite įsigyti čia: 



Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą