Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. lapkričio 3 d., antradienis

Žaisliukai eglutei iš Zuzu krautuvėlės


Kokia yra pati mieliausia dovana? Ta, kuri sušildo mūsų širdis prisiminimais. Tie, kurie bent kartą yra patekę į prieškalėdinį apsipirkimo šurmulį, sutiks, jog kalėdinėmis dovanomis geriausia pasirūpinti iš anksto. Pastaruoju metu vis populiaresnės tampa su meile pagamintos rankų darbo dovanos, kurios žavi ir mane. Rankų darbo dovanos skirtos tiems, kuriems pabodo pirktinės dovanos masinės gamybos, sintetiniai blizgučiai bei tiesiog norisi kažko originalesnio bei labiau išskirtinio savo namams. Šiandien jums papasakosiu apie Zuzu krautuvėlę, kurioje aš atradau tai, ko ieškojau - rankų darbo , išskirtinių bei beprotiškai mielų žaisliukų Kalėdų eglei. Skaitom.:)

Nuotraukoje esanti girlianda iš pirk.dovisa.lt Apie ją pasakosiu kitą kartą :)




Šiais laikais, kai aplink tiek daug dirbtinumo ir paviršutiniškumo, rankomis pagaminta dovana ne tik mielesnė širdžiai, bet ir parodys didesnę pagarbą žmogui, kuriam ją dovanojate, kadangi tai reikš, kad jūs negriebėte pirmos pasitaikiusios dovanos supermarkete, o skyrėte dovanos paieškai daug laiko. Turiu namuose tikrai daug žaisliukų eglei puošti, tačiau jie neturi jokios simbolinės reikšmės man asmeniškai. Šie žaislai iš Zuzu yra rankų darbo, į juos įdėta labai daug meilės, kantrybės bei kruopštumo. Tokie rankomis pagaminti žaislai milijoną kartų pranoksta masinės gamybos žaislus. Aš užsisakiau 5 vnt žaisliukų, dabar yra jau rinkiniai Kalėdoms, kuriuose rasite 7 vnt žaisliukų, kaina ~ 12,50 eur. Jie fantastiški!!! Prisipažinsiu, niekada neesu turėjusi rankų darbo žaisliukų, todėl šie turimi man padarė labai didelį įspūdį. Aš nežinau kiek reikia turėti kruopštumo, kad padaryti tokį grožį. :) Žaisliukų vidutinis aukštis ~ 8 -9 cm (paukšteliai žemesni, bet dydis proporcingai išlaikytas lyginant su kitais žaisliukais). Žaisliukų spalvos gali būti ir kitokios (pagal pageidavimą), taip pat - dekoracijos gali skirtis. Man labai patiko, kad kiekvienas gali užsakyti žaisliuką būtent tokį , kokį jis nori. Šie grožiai būtinai atsidurs ant mano Kalėdų eglės.:)



Dar papildomai nusipirksiu kelis siūlomus Kalėdinius rinkinius, nes jau žinau kam juos padovanosiu.:)))




Šiuos žaisliukus bei kitus gaminius iš Zuzu krautuvėlės galite įsigyti čia: https://www.facebook.com/Zuzu-krautuv

1 komentaras: