Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. gruodžio 16 d., trečiadienis

2015 metų Pačių Geriausių Veido Odos Priežiūros Priemonių Top !!!


Atėjo laikas sudaryti ir veido odos priežiūros top produktus. :) Iš tikrųjų maniau, kad sąrašas bus daug didesnis, tačiau aš atsisakiau savo veido odos priežiūroje tokių dalykų kaip veido prausiklis, veido valymo putos bei serumas. Supratau, kad man jų paprasčiausiai nereikia ir mano oda puikiai atrodo ir be jų. Tai kilo klausimas kam save apkrauti. :)  Veido odos priežiūroje svarbiausi etapai yra geras odos valymas bei jos drėkinimas, visa kita yra labai individualu. Aš atradau kelis produktus, kurių man pilnai užtenka geram odos valymui, drėkinimui bei atgaivinimui. Viskas detaliau įraše.:)



Visų pirma, norėčiau pradėti nuo veido odos valymo. Šiam reikalui naudoju Pobling, kurį įsimylėjau ir jau nebegaliu be jo gyventi. Jis puikiai išvalo visus nešvarumus, poros tapo daug mažiau matomos, veidas lygus, švelnus bei skaistus. Tai prietaisas, kuris gali pakeisti jūsų veido odos priežiūros rutiną. Visą pobling apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2015/12/pobling-veido-odos-prieziuros-stebuklas.html

Toliau keliauju prie veido odos prausiklio, kurį naudoju būtent su pobling - Bioderma Sensibio DS+. Minėjau, kad prausiklių atsisakiau, tačiau su pobling jis yra būtinas. Šiam atvejui pasirinkau Bioderma.  Iš tiesų, šis prausiklis yra skirtas jautriai, pleiskanojančiai veido odai. Aš sąmoningai nesirinkau agresyvaus prausiklio, kadangi su veido odos valymu nereikia persistengti. Kai matau, kad veido odai reikalingas didesnis šveitimas, renkuosi Čistaja Linija Veido šveitiklį su abrikosų kauliukais. Nuotraukose jo nėra, kadangi jis man pasibaigė ir reikia nusipirkti naują, o kaip žinote, dabar sergu, tai iš namų nė kojos iškelti negalima. :) Čistaja Linija šveitiklis yra kažkas nuostabaus, jis yra išgirtas visų moterų, nes jo kaina iš ties juokinga, o poveikis nuostabus. Jei norite turėti skaisčią, lygią, švytinčią kaip kūdikėlio odą, rinkitės šį šveitiklį. Jokio geresnio šveitiklio neesu bandžiusi. :)


Norėčiau pagirti Mixa, o tiksliau Cleansing Micellar Water Optimal Tolerance micelinį vandenį. Šis vanduo man pakeitė visus prausiklius. Nuo šiol makiažą valausi tik su miceliniu vandeniu ir pastebėjau, kad mano odos būklė pagerėjo. Puikiai tinka jautriai odai, nedirgina, nesijaučia tempimo jausmo , sudėtyje yra rožių vandens. Ankščiau naudojau Bioderma micelinį vandenį, tačiau kai išbandžiau šį nusprendžiau nepermokėti, nes Mixa man puikiai tiko.


Apie veido kremą galima kalbėti labai ilgai ir nuobodžiai. Išbandžiau jų daugybę ir vis tiek grįžau prie produkto, kuris lyg ir nėra kažkuom stebuklingas, tačiau karaliauja mano lentynoje - Natur Boutique veido kremas su alaviju, vitaminu A, abrikosų branduolių aliejumi. Šis kremas ypatingai gerai drėkina odą. Aš pamėgau šį kremą dėl to, kad jo sudėtis yra labai gera, jame nėra nieko pašalinio, be to, šis kremas yra kaip bazė, gebanti pasisavinti papildomus aliejus pagal poreikį arba odos tipą. Tai reiškia, kad jei jūs esate kažkokio aliejaus ar eterinio aliejaus mylėtoja, jūs galite įlašinti jį šį kremą. Šis kremas yra labai universalus ir tinka naudoti visai šeimai. :)


Aš ilgai galvojau kokią čia kaukę pasirinkus, kadangi norisi , kad ir kaina būtų prieinama ir kokybė gera. Tačiau visgi nuprendžiau, kad dauguma nori staigaus ir iš karto matomo efekto , todėl pasirinkau nelabai pigų variantą STARSKIN veido kaukę AFTER PARTY, kuri puikiai atstato veido odą po baliuko. :) Dažnai po baliaus ar sunkios darbo dienos oda atrodo išvargusi ir ją reikia reanimuoti. Ši kaukė tikrai padės suvienodinti veido odos spalvą, atstatyti spindesį bei gražinti gražią veido odos išvaizdą iš karto.


Na ir galiausiai, kolageno lapeliai paakiams. Šie lapeliai mažina nuovargio žymes, stangrina bei mažina juodus ratilus. Aš juos dažniausiai naudoju tada, kai jau mano akys būna išvarvėjusios nuo kompiuterio ir ryškiai reikalauja poilsio.:)

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

1 komentaras:

  1. Labai ačiū už pastebėjimus ir atsiliepimus apie šią kosmetiką. Labai noriu išbandyti šį veido kremą, nes kiek esu išbandžiusi, nei vienas netiko idealiai. Kadangi mėgstu natūralias priemones, šis kaip tik man. :) Kur jį galima rasti pirkti?

    AtsakytiPanaikinti