Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. gruodžio 2 d., trečiadienis

34 Kalėdiniai filmai. Arba kaip aš laukiu Kalėdų. :)


Aš jau lapkričio mėnesį gyvenau šventiškomis nuotaikos ir manau tai nėra blogai , nes kaip tyčia, visos gražiosios šventės labai greitai praeina, todėl norisi jomis pasidžiaugti kiek ilgiau. Nesuprantu tų, kurie sako , kad dar labai anksti galvoti apie dovanas, apie eglutę ir tt. Kaip gali būti anksti džiaugtis artėjančiomis Kalėdomis?:))) Kai aš buvau maža mano tėvai buvo iš tų, kurie sakydavo, kad eglutę reikia statyti tik iki Kalėdų likus maždaug savaitei. Dabar, kai aš jau suaugau, ir pati galiu spręsti kada man statyti eglutę, kada ne, ji pas mane atsiranda anksčiausiai. :D Turbūt vaikystės trauma. :D  Žiemos šventės – puiki proga atsipūsti nuo įgrisusios rutinos, pabūti su artimaisiais ir tiesiog pasimėgauti laisvu laiku bei leisti sau nieko neveikti. Didžiosios šventės tai puiki proga suburti visą šeimą prie bendro stalo. O kaip gi be seno gero filmo?  Kalėdiniai filmai pilni pamokančių istorijų ir vilties. Paruošiau jums filmų sąrašą, kuriuos pravartu pamatyti ar tiesiog peržiūrėti dar kartelį. Daugelį filmų jau būsite matę ne kartą, tačiau senas geras filmas ir po dešimties metų nepraranda savo vertės. Tiesa?:)

Елки (Eglutės) 


Ирония судьбы, или С легким паром! 

Vienas Namuose (Home Alone)

Elfas (Elf)



Svajonių Traukinys (The Polar Express) 


Kaip Grinčas Kalėdas vogė (How the Grinch Stole Christmas)

„Tegyvuoja meilė“ (Love Actually)


„Tas nuostabus gyvenimas“ (It's A Wonderful Life)

"Kalėdų pasaka" (A Christmas Story)

"Kalėdų giesmė" (A Christmas Carol)

"Kalėdų karštinė" (Jingle All the Way)


"Kvaišų šeimynėlė švenčia Kalėdas" ( Christmas Vacation)

"Kalėdų Senelis" (The Santa Clause)

"Blogasis Santa" (Bad Santa)

"Gremlinai" (Gremlins)

„Susitikime Sent Luise“ („Meet me in St Louis“)

„Linksmų Kalėdų“ („Joyeux Noel“)

„Košmaras prieš Kalėdas“ („The nightmare before Christmas“)


„Baltos Kalėdos“ („White Christmas“)

„The Holiday“


„Bridget Jones' Diary“

„Serendipity“

„Surviving Christmas“

„The Family Stone“


„Four Christmases"

Stebuklas 34-ojoje gatvėje (Miracle on 34th Street)


Viskas, ko noriu per Kalėdas (All I Want for Christmas)

„Mažosios moterys“ („Little Women“)

„8 moterys“ („8 femmes“)

„Kalėdos“ („Noel“)

„Pastoriaus žmona“ („The Preacher's Wife“)

„Milijonas šventinių lempučių“ („Deck the Halls“)


„Namas prie jūros“ („Siworae“)

„Kalėdų namelis“ („Christmas Cottage“)


Jei turite savo mėgstamiausią filmą, kurį žiūrite prieš šventes būtinai pasidalinkite su manimi. :)) Nežinau kaip jūsų , bet mano vakaruose vis labiau ir labiau jaučiama Kalėdinė dvasia. Beliko sulaukti didelių pusnų, gražaus sniego, pastatyti eglutę bei žinoma išrinkti dovanas patiems brangiausiems žmonėms.:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą