Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. gruodžio 28 d., pirmadienis

Catrice Liquid Camouflage maskuoklis bei Catrice „Even Skin Tone Beautifying Foundation“ makiažo pagrindas


Per Kūčias bei Kalėdas nusprendžiau išbandyti bei ištestuoti naujus produktus - Catrice Liquid Camouflage maskuoklį bei Catrice „Even Skin Tone Beautifying Foundation“ makiažo pagrindą. (Prieš tai naudojau šias priemones dar dvi savaites, tačiau galutinę nuomonę norėjau susidaryti būtent per šventes).Tiesą pasakius, aš nieko ypatingo iš jų nesitikėjau, tačiau veltui. Priemonės pranoko mano lūkesčius, skysta pudra tobulai man tiko, puikiai užmaskavo trūkumus, o maskuoklis paslėpė pajuodusius paakius, kapiliarus , ko pasekoje per visas šventes turėjau tobulą makiažą, kuris manęs nenuvylė. Tiesa yra šiokie tokie minusai, tačiau apie viską iš eilės. :)




Aš esu iš tų merginų, kurios nemėgsta permokėti. Kai kur nors einu vakare į renginį ar vakarėlį, dažniausiai naudoju Mac arba Revlon skystą pudrą, tačiau pastaruoju metu man jos atsibodo. Taip jos labai gerai maskuoja, tačiau kartu yra labai apsunkinančios veidą. Norėjau rasti pigesnį, gerai maskuojantį variantą, tačiau ne taip apsunkinantį veidą. Kai nusprendžiau išbandyti Catrice pudrą tikrai nesitikėjau, kad ji man patiks beveik tiek pat kaip Revlon. Tik nepagalvokite, kad Catrice yra atitikmuo Macui ar Revlon. Tikrai ne , tačiau apsvarsčius visus už ir prieš Revlon pudros nebepirksiu. O kam pirkti brangų variantą jei galima nė ką prastesnę skystą pudrą rasti. Patikėkite, man pačiai šokas, kad kažkoks Catrice man pakeitė brangesnes pudras. Tačiau tiesa tokia. Catrice pudra nėra skysta, ji gan tiršta, tačiau lengvai pasiskirsto ant veido. Kai pamačiau ant dangtelio anspalvį Beige Rose iš karto nusiminiau, nes dažniausiai tokie atspalviai yra į rūžavumą. Pešti plaukų iš nevilties nereikėjo,nes spalva idealiai tiko. Aš neesu nei balta, nei tamsi. Mano odos spalva sakyčiau per viduriuką. Labai svarbu kokiu būdu jūs dengiate pudrą. Aš naudoju arba tam skirtą šepetėlį arba beauty blender. Vis dėlto, radau šios pudros minusų. Veidas po kurio laiko atrodo tobulai,o vat nosytė nelabai, todėl reikia naudoti labai gerą matinį efektą suteikiančią birią pudrą, kitu atveju makiažas ties nosimi paplauks. Aš dar labiau sugudravau. :) Ant nosytės užtepiau maskuoklio ir ant viršaus Catrice makiažo pagrindo. Laikėsi daug geriau. Galbūt ir keista, kad priemonė, kuri turi šiokius tokius minusus man taip patiko. Žinokite, su šiuo makiažo pagrindu veidas atrodo gyvas, atsigavęs, neapsunkintas, tačiau užmaskuoti visi trūkumai. Tiesa, pati pudra nėra visiškai matinė, ji suteikia truputį spindėjimo, tačiau jis labai nežymus. Šio stebuklo kaina ~ 8 eur. Aš esu žiauriai  patenkinta ir drąsiai rekomenduoju jums.:)


Turimas maskuoklis tobulai draugauja su  „Even Skin Tone Beautifying Foundation“  makiažo pagrindu. Labai gerai iššviesina paakius, paslepia juodus ratilus. Maskuoklį galima sluoksniuoti, todėl darant ryškų makiažą užtepu du sluoksnius. Tada jau tikrai užmaskuosite absoliučiai viską. :) Mano turimas atspalvis 010 Porcellain (yra dar vienas tamsesnis atspalvis light beige, tačiau šis manau labiau iššviesinantis).  Konsistencija gan skysta, labai maloniai tepasi bei sklaidosi. Dar vienas pliusas - maskuoklis atsparus vandeniui. Produkto yra daug, naudojasi labai taupiai, kaina ~ 3,12 eur. Kaip už tokią kainą, produktas nerealus.

Jei esate Catrice kosmetikos mylėtojos, labai jums patariu ir rekomenduoju išbandyti šiuos du produktus, kurie pranoko mano lūkesčius ir dabar yra naudojami vos ne kiekvieną dieną.:) Kartais tikrai neverta permokėti, juk gerų produktų galima atrasti ir tarp pigesnių kosmetikos gamintojų.

Primename, kad šiame puslapyje reiškiama tik subjektyvi nuomonė ir dalinamasi tik asmenine patirtimi.

2 komentarai: