Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. gruodžio 27 d., sekmadienis

Coco Chanel Maža Juoda Knygutė


Sveikos, mano mergytės. Tikiuosi jūsų Kūčios bei Kalėdos buvo sočios bei ramios , gavote daug dovanų bei praleidote brangiausias akimirkas su artimaisiais. Mes su vyru Kūčias praleidome Marijampolėje, vyro tėviškėje,o per Kalėdas grįžome į Vilnių pas mano tėvelius. Aš labai džiaugiuosi, kad yra tokios šventės, kai gali pabūti su artimaisiais, niekur neskubėti ir mėgautis gera kompanija bei laiku praleistu kartu. Naujuosius metus švęsime užsienyje, kur yra sniego ir kalnai, todėl greitu metu reikės dėliotis lagaminus, galvoti ką pasiimti su savimi iš kosmetikos. Gavau labai daug dovanų, tame tarpe kosmetikos ir ne tik, akys raibsta, o širdis džiaugiasi.:) Tačiau šiandien jums noriu papasakoti ne apie kosmetiką, o apie mažą juodą Coco Chanel knygutę, kurią gavau dovanų. :)



Įkvepianti ir stilinga užrašinė su Coco Chanel citatomis – tikra sensacija ieškantiems dovanos mamai, draugei ar tiesiog... sau.:) Ši užrašinė – kaip maža juoda suknelė kiekvienos moters garderobe – nepamainoma ir stilinga gyvenimo palydovė. Joje rasite įkvepiančių COCO CHANEL minčių kiekvienai savaitei ir vietos įrašyti savo idėjas, taip pat kalendorių 2016 bei 2017 metams.

"Jei gimei be sparnų, nekliudyk jiems augti“, – tai tik viena iš kelių dešimčių įkvepiančių citatų, kurias rasite „Mažoje juodoje knygutėje“.

Knygutė labai kokybiška, nedidukė, todėl puikiai tiks nešiotis rankinėje. :) Džiaugiuosi, kad vyro sesė perskaitė mano mintis ir padovanojo man šį grožį. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą