Instagram: viktorija_andriukaitiene

2015 m. gruodžio 2 d., trečiadienis

Nešiojamas telefono pakrovėjas PakroviukasBatteries


Dienos eigoje mano telefonas būna raudonas nuo skambučių, laiškų bei žinučių. Telefono baterija tikrai neatlaiko tokio krūvio, kai reikia visą dieną prakalbėti ar pralandžioti internete, todėl  dažnai dėl silpnos telefono baterijos tenka apriboti savo veiklą tiek facebook, tiek bloge.  Aš nekenčiu to jausmo kai reikia skaičiuoti paskutinius procentus , kol telefonas išsikraus ir liksi be ryšio.:) Va tada tai "šakis". :) O ką jau kalbėti apie telefono išsikrovimą kelionės metu. Kaip padaryti nuotraukas? :) Blogiau ir būt negali.. Aš ilgai svarsčiau ar man reikalingas nešiojamas pakrovėjas ar ne, ir priėjau išvadą, kad jis man tikrai būtinas. Šiandieninis mano pasakojimas apie nešiojamą pakrovėją -
PakroviukasBatteries kiek plačiau.



Iš tikrųjų, pats pakrovėjas gan įprastos išvaizdos, juodas, pridėtas laidas reikalingas telefonui pakrauti. Pakrauti šį pakrovėją taip pat paprasta, kol žybsi raudona lemputė pakrovėjas yra kraunamas. Kai pakrovėjas pilnai įkrautas jį galima pasiimti su savimi. Pirmą kartą pakrovėją reikėtų krauti 6 valandas. Paskui pakroviuką įkrauti vidutiniškai trunka 30-45 minutes. Iš vakaro aš visada įkraunu savo telefoną bei šį nešiojamą pakrovėja ir kitą dieną nekvaišinu sau galvos ar užteks baterijos telefone iki vakaro. Šis pakrovėjas kainavo apie 10 eur, jis yra 2600 ampervalandžių. Manau, tai labai reikalingas daikčiukas, ypač veiklios merginos rankinėje. :) 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą