Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. sausio 26 d., antradienis

Essence Skysti lūpų dažai Liquid Lipstick


Dažniausiai pigių kosmetikos gamintojų produktai yra nuvertinami. Na kaip geras produktas gali kainuoti mažai? Žinokite gali. :) Šie du skysti lūpų dažai nustebino savo pakankamai gera pigmentacija, lengvu padengimu bei ,kaip bebūtų keista, labai nebloga sudėtimi. :)



Turimi atspalviai:

06 make a statement

04 show off


Tūris 4 ml, kaina ~ 2, 70 eur, pigmentacija visai nebloga, nors aš dažau du sluoksnius, nes vieno nepakanka. Kaip ir visų skystų lūpų dažų išsilaikymas nėra ilgas, teks pakartotinai padengti lūpas ir gan dažnokai. Aplamai aš pamėgau labiau matinius lūpų dažus, nes jie netepa dantų bei nepalieka žymių ant taurių.  Lūpų dažai labai gražiai bei tolygiai pasidengia ant lūpų, nesausina, o kaip tik pastebėjau drėkinantį poveikį. Yra net šioks, toks saldokas skonis. :)  Man patiko labai mielas buteliukų dizainas, labai jau mergaitiški. :) Turimos spalvos skiriasi viena tamsesnė (nr06), kita ryškesnė (nr04). Show off spalva man nelabai prilipo, ją pasilaikysiu vasarai, kai drabužių bei kosmetikos ryškumas liesis pro kraštus. Make a statement spalvą galima drąsiai naudoti vakarui, todėl ši spalva man patiko labiau. Dar vienas privalumas- gera kaina, sudėtis be nesaugių ingredientų. Tačiau pastebėjau, kad spalvų pasirinkimas labai jau skurdus, nes parduotuvėje mačiau tik keturias spalva. Na, bet iš kitos pusės, mažiau spalvų - lengviau išsirinkti. :))





2 komentarai: