Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. sausio 29 d., penktadienis

MAC Face&Body makiažo pagrindas


Manau nėra nei vienos merginos, kuriai nepatiktų bent kažkas iš MAC kosmetikos. Šis prekės ženklas yra iš ties pamėgtas tiek profesionalų, tiek eilinių vartotojų , tokių kaip aš. Ar pamenate kaip kažkada nuvertinau šį Face&Body  makiažo pagrindą ? Dabar atsiimu visus savo žodžius, reikėjo tik tinkamai išmokti juo naudotis. Šiuo metu tai jau antra mano turima bonkutė ir galiu drąsiai pasakyti, kad nebeįsivaizduoju savo kasdienio makiažo be šio makiažo pagrindo, nes jis yra tobulas variantas dienos metu.





Aš esu iš tų merginų, kurios mėgsta full coverage/ pilno maskavimo priemones, o šis 120 ml Mac face & body (spalva C2. Raidė “C” reiškia, jog pudra turi stiprų geltoną pustonį. Jei jūsų oda labiau neutrali ieškokite raidės N.) yra visiškai kitoks. Šis makiažo pagrindas yra vandens pagrindu, dėl to yra be galo skystas .Galima sakyti kaip vandenukas su atspalviu. :) Tai yra labai lengvas makiažo pagrindas, kuris nesudarys kaukės efekto, oda atrodys labai natūraliai, labai didelė atspalvių gausa, tinka naudoti ir veidui ir kūnui. Kažkada rašiau , kad man jis ant veido atrodo negražiai , visiškai nieko nemaskuoja. Iš tikrųjų, pamačiau nemažai savo klaidų , kurias dariau naudodama šį pagrindą. Visų pirma, naudojau šepetėlį makiažo pagrindui padengi. Merginos, naudokite tik kempinėlę. Su šepetėliu atsiranda tokie dryžiukai, o kempinėlė tobulai bei lygiai viską padengia. Priemonę be vargo galima sluoksniuoti, todėl norint išgauti bent šiek tiek didesnį paskavimą jums tai pavyks padaryti , vėl gi, kempinėlės pagalba. Kadangi mano problema patamsėję paakiai bei tam tikrose vietose matomi kapiliarai, man maskavimo nepakanka. Todėl, prieš paskirstant ant veido makiažo pagrindą, aš naudoju bet kokį maskuoklį ant paakių, nosies bei kitose vietose jei reikia. Tik tuomet, dengiu šį makiažo pagrindą dviem sluoksniais. Žinote, veidas atrodo nerealiai gaiviai, neperkrautai. Man kartais pabosta tos matinės pudros, norisi kažko gaivesnio bei lengvesnio. Oda jaučiasi labai komfortiškai , nieko netempia, makiažo pagrindas tarsi susigeria į odą bei susilieja su jos spalva. Žiemai jis netinka , tačiau Mac Face&Body bus nepamainomas vasarą, kai norėsis tik šiek tiek pakoreguoti veido spalvą. Labai rekomenduoju ir pati tikrai pirksiu dar. :)




2 komentarai: