Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

Mary Kay „Berry & Cream“ rinkinys - Kūno losjonas bei Lūpų balzamas


Mary Kay atstovai prieš šventes mane pradžiugino labai kvapniomis dovanomis. Gavau šešėlių, lūpų dažų, nagų laką bei šį rinkinuką, kuriame yra kūno losjonas bei lūpų balzamas. Apie pastarąjį ir norėčiau jums papasakoti, nes šis rinkinys iš visų dovanų man patiko labiausiai.:)



Turbūt yra nemažai moterų , kurios skeptiškai žiūri į Mary Kay ar Avon kosmetiką. Pasakysiu tiesiai šviesiai - ir man taip buvo. Visų pirma, labai nepatogu, kad reikia susitikinėti su konsultantėm, daryti užsakymą, laukti, o galiausiai dar ir gauti ne to ko norėjai. Taip gal ir buvo anksčiau, tačiau dabar Mary Kay produkciją galima užsisakyti internetu elektroninėje parduotuvėje. Labai patogu, produktų atsiliepimų galima pasiskaityti internete, juolab , kad tiek daug blogerių ją testuoja.  Ar žinote, kad visos Mary Kay kompanijos priemonės sertifikuotos! Pasaulyje yra tik trys kompanijos, kurios turi nuolatinį neatšaukiamą kokybės sertifikatą - Mary Kay, Yves Saint Laurent ir Estee Lauder. Tai manau daro įspūdį? :)  Žinoma, nėra taip, kad man patinka absoliučiai viskas iš šios kompanijos. :) Tai nerealu, tačiau Mary Kay spėjo mane sužavėti, testuoju ne pirmus produktus ir galbūt per drąsiai aš čia sakau savo nuomonę, tačiau man Mary Kay kosmetika daug geresnė nei Avon. Tai tik mano nuomonė ir patirtis, be to, man patinka šios įmonės politika bei vizija. Na, o dabar apie patį rinkinuką.


Gamintojo aprašymas

"Aromatai paimti tiesiai iš gamtos – nuo sultingų vaisių iki šiltų medienos natų. Būtent jie nuostabiai įkvepia kuriant džiaugsmo kupinus Kalėdinius rinkinius, kurie taip skaniai kvepia, jog neįmanoma susilaikyti nuo jų naudojimo!

Kiekvienas rinkinys yra supakuotas į gražią dėžutę.
Kreminis aromatas su gaiviu slyvų ir mėlynių akordu užtikrina nuostabų malonumą."




Negaliu nepaminėti labai neįprastos įpakavimo formos. Iš pradžių galvojau, kad man pašte ją sutraiškė, tačiau įdėmiau pažiūrėjus supratau, kad taip turi būti. Pakuotės ryškios bei žaismingos. Viduje yra Kūno losjonas - tūris 73ml, galioja 12 mėnesių, bei Lūpų balzamas - tūris 8g, galioja 18 mėnesių. Viso rinkinio kaina ~ 21,50 eur. Visų pirma, nerealus kvapas - mėlynių ir slyvų duetas. Kvapas nėra saldus, labiau gaivesnis. Užsitepus kūno losjoną, oda iš karto tampa lygi, švelni, sudrėkinta bei be galo kvepianti. Kvapas laikosi gan gerai ir palaipsniui mažėja. Lūpų balzamas yra permatomas, kvepia taip pat, kaip ir kūno losjonas. Konsistencija gan tiršta, tačiau ant lūpų greitai tampa skalsia. Balzamas gerai drėkina, maitina kiek mažiau.  Iš šių dviejų priemonių man labiau patiko kūno losjonas, tačiau apie balzamą nieko blogo pasakyti taip pat negaliu. Tokių rinkinukų yra du variantai - turimas bei su cukrumi ir prieskoniais, todėl tereikia pasirinkti mėgiamą kvapą. Labai esu dėkinga už puikiai parinktą dovaną . Jei esate Mary Kay kosmetikos mylėtoją, šis rinkinukas jums labai patiks. Rekomenduoju. :)





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą