Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. sausio 11 d., pirmadienis

“Maybelline” Colorama 60 seconds nagų lakai


Juk žinote kaip kartais būna - arba pataikai su pirkiniais, arba būna visiškas "pravalas". Planavau nusipirkti Anny bordinį nagų laką, tačiau Kristiana man buvo visiškai nepakeliui, todėl teko užsukti į Drogą, nes nagų lako reikėjo dabar, o ne paskui. Nusipirkau du Maybelline Colorama 60 seconds nagų lakus, kurių atspalviai man patiko, tačiau mano džiaugsmas truko neilgai. :) Kas ir kodėl? Skaitome bloge. :)




Iš tiesų, mano žvilgsnis sustojo ties šiais nagų lakais vien dėl to, kad vienintelis Maybelline turėjo tokius atspalvius, kokių man ir reikėjo. Be to, mane sugundė užrašas 60 seconds, o tai reiškia, kad nagų lakas turėtų išdžiūti per 60 sekundžių. Ilgai nelaukus griebiau šiuos du pabiručius ir nuskubėjau namo testuoti. Man patinka pats buteliuko dizainas, lako turime 7 ml, bordinio nagų lako atspalvis - 352, juodo- 23. Teptukas labai patogus, plokščias, galima tikrai gražiai nusilakuoti nagus ties odelėmis. Lakuoti reikia du sluoksnius, kadangi vieno tikrai nepakanka. Lakas puikai dengiasi, nelieka jokių dryžių. Aš labai nemėgstu nagų lakų, kurie labai ilgai džiūna. Šis Colorama 60 seconds išdžiuvo tikrai greitai ir dėl to priekaištų jokių neturiu. Lakas turi neblogą spindėjimą, tačiau šio lako išsilaikymas nieko stebuklingo. Nusilakavau nagučius vaikštau sau patenkinta, o jau dienos pabaigoje žiūriu, kad ties nagų galiukais lakas vos vos patrupėjęs. Po vienos dienos? Na visiška nesąmonė. Net essence nagų lakai geriau išsilaiko...Bandžiau dar kartą, tačiau jo išsilaikimas trys dienos, nes vėliau jis nebeatrodo patraukliai, matosi defektai. Tiesa, ties odelėmis lakas laikosi puikiai. Bandžiau naudoti nagų lako pagrindą, tačiau lakas išsilaiko maximum tris, labai panorėjus keturias dienas ir ant nagų kraščiukų lakas vėl trupa... Mano manymu tai tikrai mažai, todėl šių nagų lakų tikrai nerekomenduoju ir daugiau jų nepirksiu. O kaip jums šis variantas? Man viskas patiko apart išsilaikymo.




8 komentarai:

  1. Nežinau ką tu veikei, tačiau turiu šitos firmos nagų laką, būtent 60 seconds, tik kad kitoks atspalvis. Na, ir jis man laiko net 4 dienas (ta prasme po 4 dienų dar visai padoriai atrodo). Ir indus plaunu, ir į mokyklą vaikštau ir šiaip visokius darbus dirbu. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Žiauriai keista, nes man dvi dienos ir viskas.Trečią dieną baisu žiūrėt. :) Aš jau pradėjau galvoti, kad kalti paaugę mano nagai, nes galbūt ties tom vietom lankstosi, bet su kitais nagų lakais nėra tokios problemos. Yra Anny labai geri nagų lakai jie man laikosi iki 4-5 dienų, tačiau skaičiau , kad kai kurios vos 2 dienas pravaikšto. Nesuprasi nuo ko čia priklauso. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man tai irgi nelaiko tik, kad atspalviai grazus. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. O man draugė rekomendavo, kaip ilgai besilaikantį laką, kaip tik nusipirkau savaitgalį, vakar nusilakavau, tai šiandien dar laikosi puikiai, žiūrėsiu kaip bus toliau :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nu va. Mistika su šiuo laku :) Vienom laiko, kitom ne.:) Vadinasi,reikia bandyti kiekvienai asmeniškai.:) Bet man vis kyla klausimas, kodėl taip stipriai skiriasi išsilaikymo trukmė..

    AtsakytiPanaikinti
  6. Coloramos turiu gal 10 skirtingu atspalviu kartais laikosi geriau kartais prasciau. Nuo ko tai priklauso niekad nesusimasciau. Beje nei pagrindo nei Top Coat niekad nededu, nes visada gaunasi taip, kad "reikia nusilakuot kuo greiciau" tai neturiu laiko zaist :))) Siaip issilaiko puikiai nuo 3 iki 5 dienu (ilgiau nei 5 dienu laikyti ir negaliu, nes labai greit auga nagai, o ataugusio lako vaizdo negaliu pakest... :D )

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai gerai, merginos, kad diskutuojate. :) Būtent diskusijos būdu galime įžvelgti ir daugiau minusų, ir daugiau pliusų, vieno ar kito produkto. :))Pabandysiu nusipirkti Lorealio nagų laką girdėjau neblogų atsiliepimų. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Visgi draugės rekomendacija neatitiko tiesos, man laikė tik 4 dienas...O dar nusipirkau kelis buteliukus! :D

    AtsakytiPanaikinti