Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. sausio 26 d., antradienis

PUPA HOME SPA SOOTHING MOISTURIZING Shower Gel Dušo želė



Aš esu tikra Pupos gerbėja. Matiniai lūpų dažai tiesiog tobuli, galėčiau juos vadinti vienais iš geriausių Pupos gaminių. Tačiau nereikėtų apsiriboti tik dekoratyvine kosmetika, juk Pupa turi tiek daug kūno odos priežiūros priemonių. Apie vieną iš jų šiandien jums ir noriu papasakoti .:)



Gamintojo aprašymas

Vandens lelijos ekstraktas vertinamas dėl drėkinančių ir minkštinančių savybių. Jis apsaugo odą suteikdamas jai drėgmės. Baltoji druska iš Bali turi maitinamųjų komponentų sudėtyje ir padeda atsikratyti toksinų. Natūralus gvazdikėlių aliejus ramina odą.


Priemonės yra 300 ml, kaina ~ 12 eur. Mane nustebino didžiulė talpa - net 300 ml. Priemonės kiekis tikrai didžiulis!:))) Pakuotė itin minkšta, labai lengvai galima išspausti reikiamą priemonės kiekį. Dušo želė puikiai putoja, gerai prausia, kvapas , sakyčiau, gaivus, galima užuosti lelijos aromatą. Iš tikrųjų , atsižvelgiant į produkto kiekį, kaina yra tikrai protinga, kadangi dušo želė naudojasi taupiai ir aš nežinau kada ji pas mane pasibaigs. :) Naudoju dažnai , o priemonės mažėja labai lėtai. :) Kūno odos priežiūros linija Home Spa padės vonios kambaryje sukurti tikrą Spą oazę, tereikia išsirinkti patinkantį kvapą, o rinktis tikrai yra iš ko. :) Jei neklystu, yra dar penki aromatai, kurie tikrai atras savo vartotoją. :) O pačia priemone esu patenkinta, visa vonia kvepėjo lelijomis. :))


Pupa Dušo želę galite rasti Kristianoje.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą