Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 22 d., pirmadienis

Bioderma Atoderm Huile de douche Intensyviai drėkinantis dušo aliejus


Aš manau, kad praėjo pakankamai laiko nuo susitikimo su BIODERMA atstovais, kad galėčiau papasakoti savo įspūdžius apie Atoderm Intensyviai drėkinantį dušo aliejų. Aš nežinau kaip apie priemonę galima kažką papasakoti naudojant ją tik savaitę, todėl aš atsakingai testuoju ilgesnį laiko tarpą, kad mano susidaryta pirminė nuomonė nebūtų klaidinga. Iš karto galiu pasakyti, kad priemonė labai greitai naudojasi, taupiai naudoti tikrai nepavyks, vien dėl to , kad tekstūra labai maloni, kvapas taip pat ir šiuo produktu paprasčiausiai norisi teptis ir teptis. O viskas plačiau mano įraše. :) 


Gamintojo aprašymas

"Dėl unikalios formulės, sudarytos iš augalinių biolipidų, vitamino PP ir Skin Barrier Therapy® patentuoto komplekso Atoderm Huile de douche dušo aliejus atkuria odos apsauginę funkciją ir taip apsaugo nuo išorinių dirgiklių poveikio.
Augaliniai biolipidai* iš karto atkuria apsauginį odos sluoksnį, padidina odos atsparumą ir pašalina tempimo pojūtį.
Vitaminas PP skatina odos lipidų gamybą ir dėl šio poveikio ilgam atstato odos barjerą.
Skin Barrier Therapy® patentuotas kompleksas apsaugo nuo odos sudirgimų, nes slopina bakterijų (S.aureus) prisitvirtinimą.
Natūralus patentuotas DAF kompleksas didina odos tolerancijos laipsnį."


Dušo aliejaus yra 200ml, kaina ~ 9 eur, kvapas primena žydinčius jazminus, konsistencija švelniai aliejinė.  Atoderm Huile de douche dušo aliejus – 24h drėkinimas ir išskirtinis komfortas maudynių metu. Prancūzijoje gimęs dušo aliejus dėl unikalaus sudėtyje esančio Skin Barrier Therapy® patento biologiškai atkuria odos apsauginį sluoksnį, kartu ją švelniai prausia ir ramina. Dušo aliejaus sudėtyje nėra muilų, parabenų ar dažiklių, todėl jis yra dermatologiškai saugus ir puikiai toleruojamas. Man labiausiai patiko aliejaus konsistencija bei kvapas. Dėl šios priežasties aliejus naudojasi labai greitai ir jūs net nepastebėsite kaip priemonė pasibaigs. Aš maudynių metu naudoju kažkur 5 paspaudimus. Po maudynių kūno oda tikrai daug švelnesnė, ją malonu liesti, tačiau tas efektas išlieka ne visą dieną, nes po kažkiek laiko visgi norisi užsitepti kremo ar losjono. Mačiau, kad BIODERMA turi tos pačios linijos drėkinamąjį kūno kremą, todėl manyčiau, kad naudojant ir jį rezultatas būtų geresnis. Vis dėlto, man jo bandyti neteko , todėl neesu tikra. Džiugina ta žinia, jog gamintojai galvoja išleisti didesnio tūrio pakuotę ir manau tai labai geras sprendimas. Be to, ši priemonė tinkama naudoti ir veido odai, tačiau, kaip ir minėjo gamintojai, makiažo prausimui ji netinka.  Ar pirkčiau dar? Taip, jei būtų didesnio dydžio pakuotė, nes man labai patiko kvapas bei konsistencija.  




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą