Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 29 d., pirmadienis

Catrice Chocolate Nudes Akių šešėlių paletė


Man labai patinka šešėlių šokoladiniai atspalviai, todėl tikrai apsidžiaugiau gavusi šią paletę. Tačiau yra viena bėda - ji man nepasiteisino. Iš tikrųjų, tikėjausi geresnės pigmentacijos bei išsilaikymo, tačiau teko nusivilti. Kas ir kodėl skaitykite toliau. :) 




Visos puikiai žinote, kad Catrice yra ganėtinai pigi kosmetika, kuri gali pasiūlyti ir tikrai gerų produktų, ir nelabai. Kaip neapsišauti? Skaityti atsiliepimus internete. Labai gaila, kad anksčiau nebuvo tiek daug blogerių bei visokiausių grupių, kuriose merginos dalinasi nuomone apie vieną ar kitą produktą. Kad jūs žinotumėte, kiek kartų ir aš buvau apsišovusi su pirkiniu. :) Iš pirmo žvilgsnio Catrice NUDES paletė atrodo tikrai gražiai, yra trys matinės bei trys blizgios spalvos. Apie šepetėlį nieko nesakysiu, nes jis yra niekam tikęs. Dabar apie kokybę. Pirmos dvi šviesiausios spalvos yra labai blyškios, būtina naudoti akių šešėlių bazę, tačiau nepasakyčiau, kad ji labai gelbėja. Vis tiek jūs neišgausite norimos spalvos. Labiausiai man patiko du paskutiniai tamsiausi atspalviai, kurių pigmentacija pakankamai gera. Su šia palete jums tikrai nepavyks padaryti vakarinio makiažo, nes pigmentacijos ryškiai trūksta. Ši paletė gali pasitarnauti nebent jūs mėgstate labai lengvus šešėlius, kurių neįmanoma padauginti . Man taip pat nepatiko matinių šešėlių tekstūra (primena miltelius).  Ar rekomenduočiau? Ne. Tikrai nepirkčiau sau, nors kaina ir nėra didelė. 



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą