Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 19 d., penktadienis

GOSH Primer Plus Base Skin perfection Illuminating Makiažo bazė


Bent jau aš esu įpratusi makiažo bazę matyti bespalvę, tačiau Gosh mums siūlo kitokį variantą - geltono atspalvio priemonę. Nei kiek neišsigandau tokios spalvos, kadangi mano pačios oda yra į geltonumą, todėl numaniau, kad produktas man turėtų tikti. Taip ir atsitiko. :)

Makiažo bazės yra 30 ml, kaina ~ 14 eurų, spalva geltona, tirštos konsistencijos, kvapo beveik neužuodžiu. Nors konsistencija yra ganėtinai tiršta, dengiasi lengvai su beauty blenderiu. Kaip ir minėjau, mano pačios odos atspalvis yra truputį į geltonumą, todėl priemonė puikiai susiliejo su mano odos atspalviu. Makiažo bazė tikrai netiks šviesiaodėms, nes jei netinkamai paskirstysite bazę, matytis geltoni plėmai, ir šiaip, atrodys jog sergate geltoniuke. Ji tikrai nemaskuoja, o lyginą veido odos atspalvį bei suteikia odai lygumo pojūtį. Truputį paslepia raudonį, tačiau jokio spindinčio efekto ji nesuteikia. Užsitepus šia priemone, kreminės pudros dengiasi daug gražiau, maskavimo galimybės pagerėja (net ir labai skystos pudros vandens pagrindu maskuoja naudojant šią priemonę geriau), veidas atrodo lygesnis.  Makiažo bazės pagrindą sudaro vanduo bei silikonai. Kaip žinote, silikonai sukuria apsauginį barjerą , tačiau jie gali dirginti ypač jei jūsų oda labai jautri bei pažeista. Yra ir glicerino, kuris puikiai žinomas kaip drėkiklis. Gosh Primer naudokite kaip įprastą makiažo bazę, tačiau prieš tai, įvertinkite savo odos būklę, kad ji nesudirgintų jūsų odelės :)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą