Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 10 d., trečiadienis

Inoar Atstatomasis drėkinantis šampūnas bei kondicionierius


Kažkada buvau iš tų, kurios galvodavo, kad neverta pirkti brangių šampūnų jei galima nusipirkti už kelis eurus. Iš tiesų, dalis tiesos tame yra. Aš niekada nepirkčiau šampūno už 100 eurų, tačiau už 20,30,40 eurų aš tikrai jį nusipirkčiau. Reikia visuomet ieškoti aukso viduriuko. :) Ar girdėjote apie INOAR – Brazilijos kosmetikos kompaniją, kuri gamina aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemones? Ne? :) Tuomet būtinai skaitykite mano įrašą, nes jame papasakosiu apie šios kompanijos šampūną bei kondicionierių plaukams, kurių kaina tikrai yra priimtina - 15 eurų, o kokybė pasakiška. Rezultatas - plaukai švelnūs, glotnūs bei blizgantys, kaip ką tik iš salono. :)


Gamintojo aprašymas

"INOAR – Brazilijos kosmetikos kompanija, kuri gamina aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemones ir yra gerai žinoma kosmetikos industrijoje visame pasaulyje. Visi produktai yra kuriami naudojantis naujausiomis technologijomis, siekiant aukščiausios kokybės ir geriausio rezultato. Įmonė didžiuojasi galėdami dalintis savo patirtimi, įgūdžiais ir puikiais rezultatais su plaukų stilistais, kurie nori sužinoti tobulų plaukų paslaptis. 

DAYMOIST išskirtinės kokybės produktai, sukurti intensyviam plaukų drėkinimui bei atstatymui. Reguliariai naudojant padidina plaukų elastingumą bei suteikia apsaugą nuo karščio pažeistiems plaukams. Plaukai tampa lengviau iššukuojami, atgauna žvilgesį, o jų spalva akivaizdžiai paryškėja."


Labai apsidžiaugiau gavusi galimybę išbandyti man nežinomus produktus, nes , nuoširdžiai pasakius, aš neužsakinėju internete kosmetikos, o tuo labiau šampūnų, apie , kuriuos nieko neteko girdėti. “DayMoist” šampūnas yra sukurtas plaukų atstatymui ir intensyviam drėkinimui. Jo yra 250 ml, kaina ~ 15 eur, kvapas saldokas. Kas nuolat skaito mano blogą žino, kad dievinu saldesnius kvapus. Šampūnas padidina plaukų elastingumą, saugo spalvą nuo išblukimo ir paruošia plaukus naudojant aukštos temperatūros plaukų prietaisus. Šis aspektas man labai svarbus, kadangi neretai naudoju plaukų tiesintuvą arba žnyples, todėl plauko apsauga man labai svarbi. Pats šampūnas nepasakyčiau, kad ypatingai putoja, tačiau to putojimo tikrai pakanka. Mano galvos oda gan riebi, o galiukai sausesni. Šampūnas tiko puikiai, labai gerai išplovė nešvarumus ir jau po šampūno jutau labai didelį plaukų švelnumą. Reguliariai naudojant šią priemonę plaukai tampa lengviau iššukuojami, labiau žvilga ir yra efektyviai drėkinami. “DayMoist” kondicionierius praturtintas gėlių ekstraktais, yra sukurtas intensyviam plaukų drėkinimui ir suteikiantis ypatingo žvilgesio. Šio produkto taip pat turime 250ml, kvapas tas pats, kaina ~ 15 eur.  Išskirtinė produkto formulė ne tik giliai drėkina ir atstato pažeistus plaukus, bet reguliariai naudojant padidina plaukų elastingumą bei, taip pat kaip ir šampūnas, suteikia apsaugą nuo karščio pažeistiems plaukams. Nerealus kondicionierius, plaukus padaro ant tiek minkštus, kad norisi juos liesti ir liesti. Plaukai tampa lengviau iššukuojami, atgauna žvilgesį. Labai gaila, kad neįmanoma perteikti tos plaukų būsenos, kuri atsiranda išsiplovus galvą, juk tai ne makiažas , kurį galima parodyti, bet , patikėkite manimi ,šios priemonės tikrai padaro su plaukais kažką tokio, ko nesugeba padaryti Dove ar Garnier šampūnai.:) Labai rekomenduoju išbandyti , nes kaina tikrai labai gera, o kokybė pranoko 100 kartų . :) 

Inoar priemones galite įsigyti čia: https://www.facebook.com/Inoar-Lietuva-1691602704417892/



2 komentarai:

  1. Noriu paspirgėti, kad turėjau galimybę ir aš išmėginti šio gamintojo šampūną, tik maniškis - Argan Oil. Jis skirtas atgaivinti pažeistus ir sausus plaukus, todėl jis intensyviai drėkina ir maitina plaukus.
    Kaina, bent man priimtina (18 eurų už 250 ml), nes pastebėjau, kad geriau nusipirkti vieną gerą šampūną, kuris kainuoja brangiau ir rečiau trinkti plaukus, nei pigesnį, bet plauti kasdien, nes plaukai ištisai atrodo riebaluoti (tuomet pigesnį dažniau reikia pirkti ir klausimas ar taip jau pigiau gaunasi..). Šis šampūnas man patiko be galo be krašto, ir ne gaila girti, tai kas tikrai tiko ir patiko, nes plaukai tris dienas atrodo puikiai, jie tampa purūs, nesivelia, kaip kad paprastai būna, žvilga. Be to, kvapas toks mielas širdžiai, kad kyla pagunda galvą plauti dažniau nei kas tris dienas.
    Žodžiu, man jis tinka ir manau, kad pabandysiu ir kitų Inoar produktų.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oho koks ilgas komentaras. :)) Sutinku, kad geriau nusipirkti gerą produktą. Man labai patiko turima linija tad tikrai rekomenduoju .:)

    AtsakytiPanaikinti