Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 8 d., pirmadienis

Ką padovanoti Valentino dienos proga? Arba tai, ką planavau įsigyti, o galbūt ir gauti dovanų:)


Artėjant tokiai nuostabiai dienai - Valentino dienai arba, kitaip tariant, įsimylėjėlių dienai kyla daug klausimų... Nejaugi vienas kitą reikia mylėti tik tą dieną? O tai kaip visos kilos likusios dienos? Aš manau, kad ši diena per daug sureikšminama, tačiau ji puiki tuo, kad atėjus šiai dienai, savaime norisi skirti vienas kitam dar daugiau dėmesio, pasakyti dar daugiau gražių žodžių, kurių galbūt nespėjame pasakyti, stipriai apkabinti ir pasakyti žodį myliu dar ir dar. Ši diena kažkuo kitokia, kažkuo romantiškesnė. :) Ši diena man išskirtinė, nes turiu nuostabią mamą vardu - Valentina, todėl ši diena, visų pirma, man reiškia mamos meilę ir pačią mamą. Kadangi jau esu ištekėjusi moteraitė, žinoma, ši diena man dar reiškia ir galimybę praleisti visą dieną su savo antra puse. O tai tikra šventė, nes tiek aš , tiek vyras, esame reikalų ministrai. :)))) Aš padariau šiokį tokį sąrašiuką , kuris galės pagelbėt jums jei pritrūksite idėjų. Iš šio sąrašo jau kai ką suplanavau įsigyti, o kitą dalį tikiuosi įgyvendins slaptas Valentinas. :)

Iš kur kilo šv. Valentino šventė?

Pasakojama, kad III a. Romoje gyveno vyskupas Valentinas, padėjęs mylimiesiems. Tuometinis Romos imperatorius Klaudijus II-asis siekė suburti kuo didesnę kariuomenę, kad jie gintų imperiją. Kad savo tikslą pasiektų, jis netgi buvo išleidęs įsakymą, laikinai draudžiantį tuoktis, nes manė, kad šeimos vyras negali būti geras karys, nes jam svarbesnė jo šeima.

Vyskupas Valentinas išklausydavo mylinčiųjų žmonių išpažintis ir prašymus slapčia juos sutuokti. Klaudijus II-asis, sužinojęs, kad vyskupas paslapčia sutuokia poras, jį suėmė ir nubaudė mirties bausme. Valentinas mirė vasario 14 dieną. Po kurio laiko Valentinas paskelbtas šventuoju.

Vasario 14-osios šventė gali būti susijusi ir su senąja Romos švente – Luperkalijomis. Pagal to meto kalendorių vasaris buvo pavasario pradžia, o Luperkalijos – pavasario ir meilės šventė. Senovės Romoje jaunų vaikinų ir merginų gyvenimas buvo griežtai atskirtas, tačiau šios šventės metu senas paprotys leido susipažinti ir susidraugauti poroms.

Luperkalijų išvakarėse vykdavo „Meilės loterijos“. Romos mergaičių vardai buvo surašomi ant popieriaus skiaučių ir sumetami į ąsočius. Kiekvienas jaunuolis traukdavo po vieną lapelį su vardu ir tapdavo tos merginos jaunikiu šventės metu, o kartais – ir visiems metams ar net gyvenimui.

Nuo istorijos pereiname prie mano topo. :)




1. Vyrai, dovanokite moterims gėles!!! Pilnai tikiu, kad yra tokių vyrų, kurie mano, jog puokščių pirkimas yra pinigų švaistymas, tačiau aš manau, kad vyras neperkantis savo mylimai moteriai gėlių- ne vyras. Juk nereikia kiekvieną dieną jų dovanoti, tačiau bent progomis jūs turėtumėte pasistengti ir nudžiuginti savo mylimąsias.  Man labai patinka rožės, o gražiai pateiktos gėlės dar labiau. Kaip pavyzdį noriu parodyti MAMin gėles, kurios yra ne tik fantastiškai gražios, bet ir dailiai pateiktos. (VALENTINE, NORIU ŠITŲ GĖLIŲ) Tikiuosi , kad kai kam daskris šis įrašas ir aš galėsiu džiaugtis šiuo grožiu. :D 





2. Aš jau suplanavau ką mes veiksime su vyru per Valentino dieną, tačiau ją šventėme anksčiau, kadangi, kaip ir minėjau, esame reikalų ministrai, todėl kartais nepavyksta susidėlioti savo dienotvarkės kaip norėtųsi. Iš pradžių norėjome skristi į Paryžių, tačiau persigalvojome, dėl neramumų, kurie vyksta užsienio valstybėse. Aš užsakiau mums apartamentus Trakuose (argo-trakai.lt) su labai gražiu kambariu, kuriame yra sūkurinė vonia. Dar mūsų ten laukė baseinas, pirtys bei restoranas. Būtinai papasakosiu jums kaip mums ten sekėsi bei , žinoma, pasidalinsiu nuotraukomis. Taigi, dar viena dovanos idėja - poilsis kartu (masažai, procedūros, spa su nakvyne, restoranas ir tt). 

Argo - trakai: http://argo-trakai.lt/




3. Žvakės suteikia mūsų namams jaukumo, todėl manau, kad gera žvakė gali būti puiki dovana antrai pusei. Aš atrinkau labiausiai man patinkančias žvakes, kurios yra nerealios tiek savo kvapais, tiek išvaizda.  Esu tikra žvakių maniakė, todėl  galite man padovanoti visą sunkvežimį žvakių ir man vis tiek jų bus mažai. :D






4. Kosmetika. Knygos. Žinoma, kosmetiką labai sunku išrinkti kitam žmogui jei jūs nežinote ko jis tiksliai nori. Aš noriu parekomenduoti kelis produktus, kuriuos nupirkę tikrai neapsišausit, bei kelias knygas, kurios manau pradžiugintų kiekvieną merginą. :)

Meno terapija. Spalvinimo knyga. Ši spalvinimo knyga puikus būdas atsipalaiduoti bei nusiraminti.:)
Šią Coco Chanel užrašinę aš jau turiu ir tikrai negaliu atsidžiaugti. :)

Noriu nusipirkti šią knygą - Makiažo Paslaptys, tačiau dar dvejoju. Jei jau esate ją įsigijusios, būtinai pasidalinkite su manimi įspūdžiais. :) Ar verta?:)



PUPA I'm Matt Lip Fluid Skysti lūpų dažai. Tobuli..Tiesiog tobuli matiniai lūpų dažai..

Pobling Veido valymo šepetys. Neįsivaizduoju savo rutinos be jo.
L'OCCITANE en Provence rinkinukai




5.  Savo mamai užsakiau rankų darbo dekoratyvinę pagalvę bei šlepetes iš ivinspiration.com
Ji labai mėgsta visokiausius dalykėlius, kurie yra ne masinės gamybos, o pasiūti ar numegzti būtent jai. Labai tikiuosi, kad dovana patiks.:)

Nepaisant visų dovanų, tokią romantišką dieną svarbiausia yra dėmesys vienas kitam, gražus žodis bei šilti jausmai. Niekada negailėkite savo brangiems žmonėms laiko, dėmesio, nes niekada negali žinoti, kas mūsų laukia rytoj. :) Mylėkite ir būkite mylimi. :)


2 komentarai: