Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 14 d., sekmadienis

LAIKAS KELIAUTI. Trakai. Valentino diena argo-trakai.lt

Mano vyras jau sako, kad aš esu priklausoma nuo fotografavimo bei blogo rašymo. Kur tik mes nenueitume aš viską fotografuoju. :D Tai man jau tapo įpročiu, nes noriu ir su jumis pasidalinti geromis vietomis bei patarimais, kurie jums tikrai gali praversti. Šį kartą labai ilgas pasakojimas bei labai daug nuotraukų iš mūsų Valentino dienos, kuri buvo nuostabi, nes su pasirinkta vieta mes tikrai neprašovėm. :)

Kaip ir minėjau viename įraše, Valentino dieną šventėme anksčiau, nes esame reikalų ministrai, todėl kartais nepavyksta susidėlioti savo dienotvarkės kaip norėtųsi. Iš pradžių norėjome skristi į Paryžių, tačiau persigalvojome, dėl neramumų, kurie vyksta užsienio valstybėse. Aš užsakiau mums apartamentus Trakuose (argo-trakai.lt) su labai gražiu kambariu, kuriame yra sūkurinė vonia. Dar mūsų ten laukė baseinas, pirtys bei restoranas, tačiau apie viską iš eilės. :)

Kodėl mes pasirinkome šią vietą? Tiesą pasakius, mes norėjome pabūti dviese, ramybėje, kur nėra pašalinių žmonių bei jų antplūdžio. O kur galima rasti tokią vietą? Žinokit - niekur. :D Druskininkų aqua parkas, vichy, tony resort ir tt pilni žmonių, vaikų ir kas čia per poilsis, kai guli , o šalia kažkas rėkauja, pliuškenasi ir taškosi. Mano draugė pasakojo, kad buvo šioje vietoje darbo dieną ir buvo tuščia. To mums ir reikėjo - RAMYBĖS, kurios gavome su kaupu.  :) Užsakėme apartamentus "Romance" , kurių kaina 238 eur ( į apartamentų kainą įskaičiuota: nakvynė, pusryčiai, naudojimasis baseinu ir sūkurine vonia  komplekse AQUA-SPA, pirtys , sūkurinė vonia taip pat yra ir kambaryje). Mes atvažiavome darbo dieną, kaip mums ir rekomendavo, ir žinot ką - buvo tuščia (kambariuose buvo tik keli užsieniečiai). :) Aš žiauriai apsidžiaugiau, nes pagalvojau, kad šiandien mes kaip reikiant pailsėsim.

Noriu pradėti nuo labai neįprasto šios vietos pavadinimo - Argo.  Pagooglinau ir dabar žinau kodėl ši vieta taip pavadinta. :D "Pagal senovės graikų mitus, „Argo“ yra laivo, kuriuo argonautai plaukė į tolimus kraštus parsivežti Aukso vilnos, pavadinimas. Įveikę daugybę neįtikėtinų pavojų, drąsūs jūrininkai pasiekė savo tikslą, nepaisydami visų išbandymų.Senovės legenda byloja, kad kiekvienas svečias yra Dievo pasiuntinys. O tikroji kaukaziečių ilgaamžiškumo priežastis yra ta, kad laikas, praleistas su svečiais, neįskaičiuojamas į žmogaus amžių. Būtent legendoje apie argonautus pirmą kartą minimas aukštų kalnų ir įspūdingų krioklių kraštas Gruzija, ir tuomet tampa akivaizdu, jog Argo pavadinimas buvo pasirinktas neatsitiktinai ir garsus senovės graikų mitas yra tiesiogiai susijęs su šios nuostabios šalies istorija. Juk, kaip yra žinoma, Kolchidės karalystė, kur buvo saugojama Aukso vilna, buvo Vakarų Gruzijos teritorijoje, o patys graikai nuo senų laikų šį kraštą vadino „aukso turtinga šalimi“.Šiandien Argo simbolizuoja kelią į svajonę, neįprastą norų įgyvendinimo būdą, kelią, kurį įveikus, kiekvienas susilauks pelnyto apdovanojimo. " Va tokia jau ta istorija. :)

Šią pagalvę bei tapkutes jau matėte pirkau čia - https://www.facebook.com/IV-Inspiration

Man labai patiko tai, kad žmogus, nenorintis užsakinėti apartamentų, gali apsilankyti tik restorane arba atvirkščiai, nes yra du atskiri pastatai.  Į Trakus atvykom vakare , mus palydėjo į kambarius ir pirma mintis šovusi į galvą buvo - dabar aš suprantu kodėl kaina už poilsį šioje vietoje yra ganėtai didelė . :) Faktas tas, kad čia viskas yra aukščiausio lygio : baldai ( tikrai ne Ikėjos lygio), maistas, viskas sutvarkyta bei išblizginta. Aš visada atkreipiu dėmesį į vonias, kriaukles, nes tikrai būna tokių viešbučių, kur baisu praustis. Apėmė žiauriai malonus jausmas, kad pinigus mokame ne veltui, o už kokybišką poilsį, nes iš pradžių galvojom gal brangoka, gal neverta. Verta. :)  Kaip ir minėjau, baldai kažkas nerealaus, mano vyras vis suko galvą mąstydamas iš kur jie, nes tiek vonia, tiek pats kambarys, primena karališkus apartamentus. :) Labai didelis dėmesys detalėmis: šviesos jungtuvams, lovos rėmui, užuolaidoms, vonios atributams. Lova iš vis atrodo lyg sklaidytų ore. :) Pirmas įspūdis nerealus, todėl mes išsikrovėme daiktus ir nuėjome į šalia esantį Restoraną pavalgyti.

Restorane karaliavome, vėlgi, tik mes su vyru, todėl aš jums patariu vykti darbo dieną jei norite privatumo ir ramybės, nes savaitgaliais čia tikrai daug žmonių. Restorane vyrauja gruziniškai bei kaukazietiška virtuvė (čia telpa apie 40 žmonių), tačiau meniu labai platus yra ir krevečių ir vėžių, todėl net išrankiausi alkani neišeis. Labai daug šaltų bei karštų užkandžių (kainos nuo 4-8,50 eur), sriubos (nuo 4,50 iki 5,50),  miltiniai patiekalai (nuo 4 iki 8,50 eur), žuvies patiekalai (nuo 16 iki 27 eur), karšti patiekalai (nuo 8 iki 18 eur), mėsos patiekalai (nuo 8 iki 21 eur), desertai (nuo 2,50 iki 12 eur) ir tt.. Nudžiugino tikrai padorios maisto kainos bei porcijos. Mes užsisakėme gruziniško alaus (čia buvo padaryta vyro įtaka, nes mane įkalbėjo jo paragauti, nors dažniausiai geriu vyną :) ) taip pat įvairios mėsos asorti su daržovėmis ( kainavo 19 eurų) . Apsilaižėm pirštus, nes buvo viskas labai skanu ir sotu. Prisivalgę ėjome į kambarį truputį pagulėti, nes užvaldė didelis tinginukas. :)

Gulėjimas truko neilgai , nes labai norėjosi į pirtelę bei baseiną. Juk atvažiavome čia ne miegoti, o pramogauti. :)  Kaip matote, buvome vieni, tad pliuškenomės į valias. :) Baseinas ganėtinai didelis, erdvi sūkurinė vonia, dvi pirtys. Po tokio relaxo užsisakėme arbatos bei pachlava. Pachlava kažkiek primena turkišką pachlava, tačiau gruziniškoje yra razinos. Mums labai seniai reikėjo tokio poilsio, atrodo tik viena diena, o pailsi , kaip savaitę gulėdamas.

Ryte atsikėlėme žvalūs, pavalgėme skanius pusryčius bei išvažiavome namo. Aš šią vietą būtinai rekomenduosiu mūsų svečiams, kurie atvyksta iš užsienio pasisvečiuoti Lietuvoje, ir tikrai dar ne kartą aplankysime šią vietą bei  restoraną. :) Mes su vyru skiriame 10 su pliusu. Gaila, kad visi geri dalykai praeina labai greitai. :)

Daugiau informacijos apie šią vietą rasite čia: http://argo-trakai.lt/

1. Labai Ačiū už įrašą, mes ir esam užsirezervave apartamentus sekančiai savaitei ir taip pat tikiuosi, kad nebus daug žmonių pasirinkom sekmadieni ir pirmadieni, nes norisi ramiai pabūti :) Iš arčiau atrodo viskas dar geriau tikiuosi ir mūsų įspūdžiai bus tokie pat geri kaip ir jūsų! :)

2. Kaip fainai! Mum labai patiko ta ramybė, manau, kad pasirinkot puikią dieną. ;))

3. Puikus ir išsamus įrašas! Žiūrint nuotraukas norisi nuvykti pačiai, reiks kalbint mylimąjį:))

4. Ačiū! Bus daugiau tokių įrašų, nes yra be galo daug vietų kur verta apsilankyti! :))

5. Mes vakar apsilankeme restorane! Wau! Aukstas lygis! Barmenas parode ir visus apartamentus bei awua-spa, iskart krito i akis prabanga, kuri persipina su jaukumu. Pirmas noras - svesti cia savo 30-meti! Nuostabu!

6. Regina, manau , kad vieta puikiai tinkanti tokiam gražiam jubiliejui. :))