Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 26 d., penktadienis

MAYBELLINE NEW YORK Facestudio Skaistalai, Crystal Lūpų blizgesys bei Colorama Nagų lakas


Ant mano staliuko tikras pavasaris. Na ir kas , kad už lango velniai žino kas vyksta (turbūt per Užgavėnes nepakankamai paprašėme, kad žiema bėgtų iš kiemo), svarbu, kaip mes pačios sugebame pakelti sau nuotaiką ir sukurti pavasarį namuose bei ant savo veiduko. :) Noriu parodyti tris MAYBELLINE produktus, kurie man pakėlė nuotaiką savo šiltais atspalviais, todėl jei man trūksta pozityvo bei puikios nuotaikos, aš įnešu į savo gyvenimą truputį rožinės spalvos.:) Pabandykit - veikia. :)





Turbūt pradėsiu nuo labiausiai man patikusios priemonės - CRYSTAL Lip gloss spalva 215 One shine day. Žinokite, kai atidariau šį blizgesį pagalvojau, kad tai eilinis lūpų blizgesys, bus labai lipnus, o dar tie blizgučiai...Bet ne. Nors išvaizda jo nėra įspūdinga, buteliuke slepiasi labai gera bei maloni konsistencija. Iš tiesų, spalva buteliuke atrodo daug ryškesnė, tačiau ant lūpų nėra tokia ryški, suteikiamas labai natūralus atspalvis. Blizgesys - PUIKIAUSIAI drėkina bei maitina lūpas, absoliučiai nėra lipnus, man kiek primena lūpų vazeliną. Ir dar - labai skaniai kvepia vaisiais.:) Blizgesio yra 6,8 ml, kaina ~ 6 eur, su akcija galima rasti ir pigiau. Aplikatorius labai minkštutis, dėka blizgių dalelių lūpos saulės šviesoje žėri, tiesa, išsilaikymas nėra ilgas. Man tikrai patiko šis blizgis, kai noriu lūpos suteikti vos vos ryškesnį efektą - renkuosi Crystal lip gloss. ;)




Dar vienas mane nustebinęs produktas - Facestudio blush spalva 60 cosmopolitan. Labiausiai į save atkreipė dėmesį pakuotė. Ji atsidaro kiek kitaip nei įprasti skaistalai (ne dangteliu į viršų, bet į šoną). Spalva ryškiai rožinė, pigmentacija gera, skaistalai truputį pabyra, tačiau rezulattas gauansi gražus. Skaistalai matiniai ir puikiai laikosi visą dieną. Taip tikrai visą dieną man nereikėjo nieko taisyti, nes spalva buvo pakankamai ryški ir puikiai laikėsi. Skaistalų yra 5 g, kaina ~ 8 eur. mačiau , kad yra ir kitų atspalvių, todėl būtinai atkreipsiu dėmesį ir pažiūrėsiu kitų spalvyčių,nes kokybė labai gera.




Na ir pabaigai - Colorama 60 seconds Nagų lakas 315. Ši spalvytė yra kaip tikras saldainis, man asocijuojasi su rožine guma. :)) Labai skanus atspalvis akiai , kuris puikiai tiks vasarai.:) Patogus teptukas, gera kaina , labai greitai džiūsta, užtenka dviejų sluoksnių, išsilaiko ~ 3 dienas.

Tikiuosi rožinė terapija jums patiko, o aš šias priemones su malonumu naudosiu ir toliau.:) Kadangi turiu ir daugiau MAYBELLINE priemonių, kitą kartą padarysiu labai lengvą bei gaivų makiažą su šiomis bei kitomis priemonėmis.:) Bučinukai :*


2 komentarai: