Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 18 d., ketvirtadienis

ORIFLAME Love Potion Secrets kvapusis vanduo


Mano mėgstamiausių kvepalų kolekcijoje vyrauja tokie kvepalai kaip Flowerbomb iš Viktor&Rolf, Black Opium Yves Saint Laurent ir tt... Ir štai aš gaunu kvepalus iš Oriflame. Na jūs turbūt jau supratot kokia buvo mano reakcija. :) Aš niekada neesu pirkusi iš Oriflame kvepalų ir tikrai jų pati nebūčiau nusipirkusi, jei jų nebūčiau gavusi dovanų. Aš vertinu gerą kvapą bei kokybę, o šiais aspektais gali pasigirti tik garsios firmos. Čia aš taip maniau. :) Kai gyvenimas priverčia išbandyti tai, į ką tu niekada neatkreiptum dėmesio, galima atrasti tikrai gerų dalykų. Aš nekalbėsiu apie kitus kvapus iš Oriflame, tačiau šie Love Potion Secrets yra kažkuo primena Juicy Couture, Flowerbomb bei Opium kvepalus (galima užuosti daug panašių natų). Štai ir atradau pigesnį variantą man patinkančių saldžių kvapų. :) 





Pakuotė traukianti akį, švelniai rožinės spalvos, perrišta juodu kaspinu. Buteliukas labai neįprastas, labiausiai mane glumina kamštelis (labai ilgas). Buteliukas atrodo preciziškai, tačiau pasiimti su savimi į rankinę nėra labai patogu, kadangi kišdama ranką į rankinę vis užsigaudavau į gan aštrų bei ilgą kamštelį. Vadinas, kvapnųjį vandenį turime laikyti namuose. Tūris 50 ml, kaina ~ 26 eur, kvapas saldus (labiausiai užuodžiu baltą šokoladą, braškes, gėles bei ambra ). Tikrai dieviškas. Atsisėdusi svaigstu dėl jo. :))) Kvapusis vanduo išsilaiko apie 3 h , mano namiškiams visiems patiko, nes nėra aitrus, kvepia lengvai, tačiau kartu saldžiai ir prabangiai. Taip jau būna, kad netikėta pažintis tampa naujų atradimų pradžia. :) 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą