Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 2 d., antradienis

Sausio TOP


Sveikutės! Na ir greitai tas sausis prabėgo ane?:) Šiais metais nusprendžiau kiekvieno mėnesio gale daryti mano pačių geriausių to mėnesio aprašytų bei išbandytų produktų TOP 5. Be to, įkelsiu ir TOP 3 to mėnesio kitų blogerių bei youtuberių įrašus, kurie man pasirodys verti jūsų dėmesio. :)


Sausio mėnesio TOP 5:


1. L'occitane Raminamasis taukmedžių veido fluidas. Šis fluidas vienareikšmiškai gali karaliauti pirmoje vietoje, kadangi jis tiesiog pakerėjo mane savo tekstūra, veiksmingu. Mano odos būklė žymiai pagerėjo, jis gelbėjo mane nuo odos tempimo,raudimo, besikeičiančios oro temperatūros bei aplinkos taršos. Manau jis tikrai atsidurs mano 2016 metų geriausiųjų priemonių sąraše. :)
Fluido apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/01/loccitane-raminamasis-taukmedziu-veido.html


2. Maybelline Lash Sensational blakstienų tušas. Vieni giria - kiti peikia šį tušą. Man jis patiko be galo , be krašto, kadangi atliko viską kas buvo žadėta - ilgina, riečia, tankina. Vienintelis minusas, kad šį tušą sunkiau nuvalyti bei po kiek laiko jo konsistencija tampa klampoka, tačiau nepaisant to aš negaliu jo atsisakyti. :)
Tušo apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/01/maybelline-lash-sensational-blakstienu.html


3. Dessata Original Rose Gold plaukų šepečiai. Kažkas gali sakyti, kad šios šukos yra per daug kietos ir per daug grubiai šukuoja, tačiau jos vienintelės susitvarko su net itin suveltais plaukais ir net, kai jie yra šlaput šlaputėliai. Jei esate storakasė - ilgakasė šios šukos idealus sprendimas. :)
Šepečių apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/01/dessata-original-rose-gold-plauku.html


4. MAC Face&Body makiažo pagrindas. Nežinau ar reikia čia ką nors ir sakyti. :) Puikus makiažo pagrindas ypač tinkantis vasarai. Labai lengvutis, kaip vandenukas, oda jaučiasi nesuvaržyta, niekur netempia, jaučiamas labai geras drėkinimas. Rekomenduoju. :)
Makiažo pagrindo apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/01/mac-face-makiazo-pagrindas.html


5. Batiste Sausi Šampūnai. Šie sausi šampūnai turi geriausią kokybės ir kainos santykį. Niekada be jų nevažiuoju į jokią kelionę. :)
Sausų šampūnų apžvalgą rasite čia: http://grozioblogasbeautyblog.blogspot.lt/2016/01/batiste-sausi-sampunai.html


Grožio blogerių TOP 3:


Evos istorija apie dar vieną spalvojimą ant veido. :) Man patiko paletė bei nerealus Pupa "I'm matt" lip fluid " lūpdažis. :) Aš nebežinau kiek jau kartų kartojau, bet  jei jūs mėgstate matinius lūpų dažus - Pupa tobulas sprendimas. Tiesa, su blakstienų tušu , man asmeniškai, pavyko susidraugauti,todėl mielai naudoju.


Alionos pasakojimas apie  Maybelline gelinį efektą suteikiantį viršutinį nagų lako sluoksnį. Žinot, supratau, kad ir man jo reikia, nes ne visada turiu laiko lakuotis nagus kiekvieną dieną, todėl norisi ilgesnio nagų lako išsilaikymo.  Ši priemonė keliauja į mano naujų pirkinių sąrašą. :) 


Sandros pasakojimas apie Maybelline ir L'Oreal akių tušus. Aš jau žinau, kad mano pirkinių sąraše atsidurs  L'Oreal Superstar Red Carpet tušas, kadangi visi jį labai giria ir pilnai tikiu, kad gali būti tuo pačiu mylimiausiu tušu kosmetinėje. :) 

Fashion TOP 3:


Enrikos įrašas apie tobulo grožio apatinį trikotažą. Net seilė tįsta. Svajonių svajonė.:))


Maženos derinukas. :) Jai labai tinka tamsios lūpos, o aš su tokiom lūpom atrodau kaip zombis. :D 


Lauros derinukas. :) Leginsai nerealūs. :) 


Youtuberių TOP 3:

Daivos Klasikinis makiažas Valentino dienai. Labai švelnus makiažas šiai dienai tinka tobulai. :) 

Erikos 2015-ųjų metų nerealiausieji. Tarp jų yra ir mano mėgstamiausių produktų tai: Eveline stiprinantys nagų lakai(man labiausiai patikęs su deimančiuku). Po jo nagai tapo labai stiprūs, greičiau auga.  Ir naujiena , kurią tikrai išbandysiu - Nivea man balzamas po skutimosi, kurį daugelis merginų naudoja kaip makiažo bazę. Skamba keistai, tačiau tai tikra tiesa. :) 


Inesos  2015 metų mėgstamiausi! Nei vieno iš Inesos minėto produkto neturiu, todėl būtinai atkreipsiu dėmesį į jos patarimus bei gal būt kažką įsigysiu. :)

Toks buvo mano Sausio mėnesis. :) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą