Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. vasario 9 d., antradienis

Trys ROŽINIAI džiaugsmeliai


Man šiandien labai gera nuotaika, džiugina ir nors trumpam pasirodanti saulė ir šiltesnis oras. Tikiuosi , ilgai laukti pavasario neteks, o šiandieninį įrašą siūlau toms, kurios pasiilgo ryškių spalvų. :) Jūsų dėmesiui trys produktai, kurie nuneš jus bent trumpam į tikrą pavasarį. :) 




ANNY nagų lakai yra mano mylimiausi (turima spalva 247.70 city walk). Taip , jų kaina nėra maža (apie 12 eur), tačiau aš visada užsukus į Kristianą pirmu taikymu apžiūriu ANNY nagų lakų stendą, o tik vėliau visa kita. Nežinau iš kur atsirado toks įprotis, tačiau šie nagų lakai traukia akį tiek savo išvaizda, tiek spalvų gausa. Išsilaiko apie 4 dienas, patogus šepetėlis, gražios spalvos ir tobulas buteliukas. Turima spalva, sakyčiau, net labiau vasariška, ryški, tačiau kartu ir švelni. Nuo mano nagų jau dingo bordo bei marsala atspalviai, nes jų jau spėjau "atsivalgyti". Ant nagų po truputį grįžta ryškios spalvos. :)


Esu fanatė VICTORIA'S SECRET lūpų blizgių. Jie taip skaniai kvepia, kad omg...Turima spalva - Taffy go lucky švelniai rožinė, su blizgučiais, kvapas lyg kramtomos gumos (jei žinote yra tokia orbit rožinė kramtomoji guma). Jei būtų galima, suvalgyčiau šitą blizgesį, tačiau šį malonumą paliekų vyrui, kuris nubučiuoja visą laiką mano blizgesį. :D 


Na ir galiausiai, visų išgirti PUPA I'M Matt lip fluid spalva 072. Ši spalva yra atominė. :) Laaabaaii ryški. :) Dažniausiai merginos klausia kuo šie lūpų dažai ypatingi. :) Visų pirma tai - fluidas, kuriuo užsitepus lūpos tampa matinėmis. Galite ir valgyti, ir gerti, o lūpos išliks nepriekaištingos visą vakarą. Tiesa, dar vienas didžiulis pliusas - priemonė nesausina lūpų. Aš visoms rekomenduoju įsigyti PUPA fluidą.:)

Štai tokie mano mergaitiški džiaugsmai,. :) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą