Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 24 d., ketvirtadienis

BIOK DERMATOLOGY MICELINIS VANDUO


Turbūt mano Instagram paskyroje matėte, kokioje gražioje pakuotėje gavau tris BIOK priemones iš Dermatology serijos. Jei ne, ir smalsumas nugalėjo, Instagram - "grozioblogas_beautyblog" tikrai rasite. :) Aš kiekvieną vakarą makiažui nuvalyti naudoju micelinį vandenį. Man labai patinka Mixa micelinis vanduo, jis labai gerai nuvalo makiažą bei netempia odos, tačiau išbandyti naujoves visada smagu. Gal ši man patiks labiau? :)


Gamintojo aprašymas: 

"  Užtikrina veido odos švarą, pašalina makiažą ir kitus nešvarumus. Naujoviškos kosmetikos priemonės efektyvumas užtikrinamas naudojant 100% natūralias aktyviąsias sudedamąsias dalis. Patentuota sudedamoji dalis BIOTILYS® pasižymi išskirtinėmis sveiką odos struktūrą atkuriamosiomis ypatybėmis. Sudėtyje esantis Dipotassium G. ramina sudirgusią odą, apsaugo nuo uždegimo. Priemonė hipoalerginė. Ji suteikia išskirtinį gaivumo pojūtį. Tūris 250 ml, kaina ~ 10 eur. "

Man labai patiko buteliuko dizainas - cilindro formos buteliukas, minimalistinės vizualizacijos. Priemonės sudėtis yra gera, galima rasti odą drėkinančių ir raminančių ingredientų, nėra kvepalų ar odą erzinančių ploviklių. Iš micelinio vandens man reikia labai gero odos valymo, kad priemonė įveiktų ir vakarinį makiažą. Priemonė nuvalo veidą neblogai, tačiau su labai ryškiu makiažu susitvarko blogiau, taip pat reikia daugiau dėmesio skirti akių zonai, tušui ir tt. Visgi, mano Mixa micelinio vandens jis nepakeis, tačiau aš jį pamėgau naudoti , jei noriu nuvalyti veiduką po dienos (be makiažo), taip pat po bb kremo naudojimi. Kitu atveju, su šia priemone aš užbaigiu veiduko valymą. Iš pradžių nuvalau su Mixa miceliniu vandeniu, o paskui su BIOK vandenuku. Taip darau dėl labai paprastos priežąsties - kadangi BIOK micelinis vanduo tikrai puikiai drėkina bei ramina odą, nesausina, nepalieka lipnumo. Jis man tarnauja, kaip veido valymo užbaigimo akcentas. :) 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą