Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 14 d., pirmadienis

DOT SHOCK BALMY GLOSS – blizgus lūpų balzamas


Aš tikrai suprantu, kad Lietuvoje lietūs lyja, bet , kad vieną dieną pavasaris, o jau kitą dieną žiema -tai tikrai ne. :) Pereinant nuo orų aktualijų prie kosmetikos, čia vyrauja smagesnės prognozės bei tendencijos. :) Kai gavau PUPA Dot Shock kolekciją, nesitikėjau, kad vienas iš labiausiai patikusių produktų bus lūpų balzamas. Galbūt, mano nuomonė būtų kita, jei būčiau išbandžiusi skaistalus, tačiau dabar mano verdiktas toks - šį lūpų blizgį išnaudosite iki pat galo ir tikrai nenumesite kur nors pakampėj. :) 





Lūpų blizgis „Balmy“ - revoliucinė, nauja formulė, ypatingai blizgiam efektui išgauti. Ypatinga tekstūrą, kuri ilgai išlieka ant lūpų. Kolekcijoje yra du atspalviai : 001 petal coral bei 002 pink beauty. Mano turimas atspalvis 001 petal coral. Kaina ~ 10,50 eur, tūris - 6,5 ml. Turimas atspalvis švelniai koralinis, kvapas malonus, labai švelnus, patogus aplikatorius. Apie įpakavimo dizainą turbūt nereikia nieko ir kalbėti, nes pačios matote koks grožis . :) Kodėl aš taip įsimylėjau šį blizgesį - balzamą? Todėl, kad jis neįtikėtinai gerai maitina bei drėkina lūpas, jos tampa minkštutės, švelnios bei atrodo sveikai. Net jei mano lūpos buvo padžiuvusios, po šio lūpų blizgio jos visada atsigaudavo. Man labai patinka, kad PUPA suderino du aspektus: lūpų priežiūrą bei spalvos suteikimą. Ant lūpų priemonė jaučiama labai maloniai, nelimpa, saldžiai kvepia. Vienareikšmiškai, tai vienas geriausių lūpų balzamų - blizgių, kuriuos teko bandyti. Nusipirkusios tikrai nepasigailėsite. :) Blizgį rasite Kristiana bei Kosmada parduotuvėse.:) 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą