Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 29 d., antradienis

ECODENTA Gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi


Šį kartą aš išbandžiau itin mėtinę bei gaivią pastą iš Ecodenta. Gamintojai mums žada gaivą bei drėkinimą. Man buvo labai sunku įsivaizduoti, kaip dantų pasta gali drėkinti, tačiau gaivą bei švarą ji tikrai suteikia. :) 


Gamintojo aprašymas:

"Gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi skirta sveikai burnos gleivinei palaikyti. Tyrimais įrodyta, kad dėl pažangios veikliosios medžiagos hialurono rūgšties veikimo burnos ertmė yra efektyviai drėkinama bei labiau apsaugoma nuo įvairių sudirgimų. Dantų pasta šalina apnašas ir suteikia ilgalaikį ypatingos gaivos pojūtį. Kalident stiprina dantų emalį ir užpildo jo mikroįtrūkius. Vaikams iki 6 metų naudoti žirnio dydžio kiekį, stebėti, kad nenurytų. Jeigu vartojami produktai, kurių sudėtyje yra fluorido, pasitarkite su odontologu arba savo gydytoju. Patikrinta odontologų. "


Kodėl man patinka Ecodenta? Todėl, kad tai vienintelis prekės ženklas, kurio dantų pastų dizainas atrodo iš ties patraukliai bei išskirtinai. Ar prisimena juodą dantų pastą, o su cinamonu?:) Gamintojai skiria tikrai daug dėmesio apipavidalinimui bei įvaizdžiui, ko pasekoje, visuomet nustebina vartotojus. Būtų labai šaunu, jei gamintojai sukurtų kokią nors neoninę dantų pastą, kuri šviestų tamsoje. :))) Ot būtų atrakcija vaikams.:) Mano rankose - Gaivi drėkinamoji dantų pasta su hialurono rūgštimi ir mėtų aliejumi. Hialurono rūgštis tapo tokia populiari, kad ją naudoja net ir dantų pastose. :) Dantų pastos išvaizda, kaip visuomet aukštumoje . Pasirinktos pilkos natos. Dantų pasta ganėtinai aitraus skonio, jaučiasi ir saldesnė mėta. Merginos, nemėgstančios itin gaivaus skonio, dantų pasta gali nepatikti. Priemonė labai gerai valo dantis , padeda šalinti apnašas,  o gaiva jaučiasi dar nemažą laiko tarpą. Minėto drėkinamojo efekto aš nepajutau, nors, iš tikrųjų, neįsivaizduoju, kaip jis galėtų ir turėtų pasireikšti. :) O galbūt su mano burnos gleivine yra viskas gerai ir dėl šios priežasties aš nieko nepajutau. :)  Aplamai , man pasta labai patiko, nes mėgstu gaivias bei mėtines dantų pastas. :) Tūris 100ml, kaina ~ 2,89 eur. 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą