Instagram: viktorija_andriukaitiene

2016 m. kovo 23 d., trečiadienis

Louise Galvin žvilgesio suteikiantis šampūnas bei kondicionierius normaliems plaukams


Merginos vis manęs klausia, ar yra tokių produktų , kurių neteko bandyti. :) Žinoma. Visko išbandyti neįmanoma. :) Grožio industrija taip smarkiai tobulėja ir auga, kad nespėjus pasirodyti vienai naujiena, atsiranda kita. Aš , kaip ir visos merginos, turiu savo mėgstamiausias priemones, kurias naudoju nuolat, tačiau šį kartą ne apie jas. :) Beje, jei jums būtų įdomus toks įrašas apie mano mėgstamiausias bei mylimiausias priemones, kurias naudoju nuolat,  parašykite komentaruose. :) www.dijora.lt parduotuvė mane nudžiugino labai praktišku siuntinuku - plaukų šampūnu bei kondicionieriumi. Žinote, iš šampūno aš nereikalauju labai daug , o vat iš kondicionieriaus, visada norisi tobulumo. :) Kaip man sekėsi naudoti šias dvi priemones? Atsakymą rasite bloge. :) 


Gamintojo aprašymas:

"Nuostabaus aromato ekologiškas šampūnas giliai valo, drėkina, suteikdamas plaukams nepaprasto žvilgesio. Sudėtyje esantis medaus ekstraktas sulygina bei atkuria pažeistą plauko kutikulę, lengvina šukavimą, minkština, suteikia šilko švelnumo ir blizgesio. Tinka tiek dažytiems, tiek nedažytiems plaukams. Nuostabaus aromato ekologiškas kondicionierius giliai maitina ir puoselėja plaukus, suteikdamas nepaprasto žvilgesio. Sudėtyje esantis medaus ekstraktas sulygina bei atkuria pažeistą plauko kutikulę, lengvina šukavimą, minkština, suteikia šilko švelnumo ir blizgesio. Tinka tiek dažytiems, tiek nedažytiems plaukams.

Sudėtyje yra naudojami tik natūralūs ir ekologiški ingredientai, NĖRA kenksmingų sulfatų, silikono, naftos produktų, propileno glikolio, parabenų ir sintetinių kvapiklių ar polimerų. Priemonė nėra bandyta su gyvūnais, o jos sudėtis yra draugiška gamtai.

Louise Galvin plaukų priežiūros priemones greitai pamėgo ne tik paprastos moterys, bet ir pasaulinio garso aktorės bei dainininkės: Kylie Minogue, Emily Blunt, Cara Delevigne bei Sophie Dahl ir supermodelis Eva Herzigova."



Merginos, nemeluosiu. Apie Louise Galvin priemones aš aplamai nieko nežinojau. :) Vat ir blogerė ane?:) Užtat dabar tikrai žinosiu. :) Pakuotės man pasirodė tikrai patrauklios - juoda - balta, visada išliks klasika. Kaip ir minėjau, aš niekada iš šampūno nesitikiu kažkokių stebuklų. Man svarbiausia, kad šampūnas gerai išplautų galvos odą ir ji būtų švari. Neesu aš pakvaišusi ir tik dėl  natūralių priemonių - labiausiai vertinu rezultatus.  Aš labai džiaugiuosi, kad iš pradžių naudojau tik šampūną, kadangi galėjau palyginti rezultatą bei poveikį. Ir žinote ką? Kondicionierius būtinas.! Šampūnas turi savybę kiek sausinti galvos odą, todėl jį patarčiau naudoti riebius plaukus turinčioms merginoms. Labai sausų plaukų savininkėm nerekomenduoju. Naudojant tik šampūną nepastebėjau labai didelių pakitimų, tačiau pradėjus naudoti šampūną bei kondicionierių drauge, atsirado ir žadamas plaukų spindesys , ir maitinimas. Man labai patiko tarsi karamelinė kondicionieriaus konsistencija, skanus kvapas (bent jau man primena greipfrutą). Dėka šios priemonės, plaukai įgavo sveiko spindesio, minkštumo bei glotnumo. Šampūno bei kondicionieriaus turime po 300 ml, šampūno kaina ~ 18 eur, kondicionieriaus ~ 19 eur. Man labai patiko pažintis su Louise Galvin priemonėmis, o kondicionierių įsimylėjau tiesiog iki paskutinio atodūsio.:)  Be to, šioje parduotuvėje mačiau labai daug Marrakesh bei Macadamia priemonių, kurios labai jau mane vilioja. :) Žiūrėsim, gal kažką susigundysiu įsigyti. :)




Priemones įsigyti galite čia:
http://www.dijora.lt/sampunai/sampunai-1779483808/louise-galvin-zvilgesio-suteikiantis-sampunas-normaliems-plaukams-300-ml

http://www.dijora.lt/sampunai/kondicioneriai/louise-galvin-zvilgesio-suteikiantis-kondicionierius-normaliems-plaukams-300-ml



2 komentarai: